Nisanlim benim kazandigim parayida cebine atiyor sizce amaci ne?

Ayni yerde calisiyoruz patrondan benden once gidip yovmiyeyi alıyor. Patronda ikimizin yovmiyesini bir veriyor ona. O ise cebine atiyor bugun dedim ben para biriktircem parayi ayiralim yarin vereyim dedi telefonum bozuk ustune bide telefonu yok gene benim telefonumu kullaniyor ben telefonsuzum Şu an ne yapicam boyle kendisi 150 aliyor ben 120 aldigi gibi cebine atiyor.
Nisanlim benim kazandigim parayida cebine atiyor sizce amaci ne?
Cevapla