Bir kez büyük bir hataya düşmüşsün bence naz etmeye gerek yok çok düşünme git yanına, hayat kimseyi kırmaya değmiyor biliyorum çok büyük bir hata yaptım ve bunca zamandır seni özlüyorum inadımı kırdım geldim ne hissettiğini bilmiyorum ama özür dilerim diyerekten yanına gidebilirsin eğer hala seni seviyorsa ikiniz de sarılır özlem giderirsiniz eğer senden nefret ediyorsa veya kin tutmuşsa fazla uzatmadan dönersin... Zamanında böyle bir hataya düşmesen belki ileride aynı şekilde gelecekte böyle bir hataya düşecektin ve daha kötüsü olacaktı iyi düşünmeye çalış.
115 Yorumla
Soran+1 yılbeni kabul edeceğine eminim, ben onun zaafıyım. fakat yüzüm yok ona karşı.
- +1 yıl
Eğer seni bu kadar seviyorsa bahanelerin yüzünden onu senden mahrum edemezsin. Hiç görmemesindense, seni hep merak edip özlemesindense senin ne durumda olduğunu bilmesi onu daha çok mutlu edecektir emin ol.. Bir de tüm bu duyguları yaşarken bir de aldatılmış olmanın acısı ve burukluğu ile seni hala bekliyordur. Bu da benden sana gelsin https://www.youtube.com/watch?v=AQmRvpPwbKs
Soran+1 yılbir sen anladın beni ya :'(
- +1 yıl
Üzülme yahu kır nazını git sarıl diyorum ömrünüzü birbirinizi hiç üzmeden mutlu mutlu geçirin, aşık olmak için sevme mutlu olmak için sev doya doya sev sarıl benim yerime de sarıl nasıl bir sevmekmiş o öyle :/ Burada derdini millete anlatma, yüzeysel olarak bakıyorlar mantık üzerinde değerlendiriyorlar halbuki olaydaki duyguyu anlayamıyorlar, sevgi ve aşkta mantığa yer yoktur :)
Soran+1 yılöyle bir mesaj atayım mı suan? ne yazayım.. napıyosun :( yazayım mı
- +1 yıl
Napıyorsun yazma sakın cevap bile vermez çünkü onca şeyin üstüne hiç bir şey olmamış gibi napıyorsun yazarsan daha da sinirlenir ve onun gözünde değerin düşer. Bana kalırsa ilk başta samimi bir giriş yap daha sonrasında yaptığım hatadan sonra onca zaman kendimi affetmeye çalıştım başaramadım, utancımdan ne sana dönebildim ne de seni özlemekten kendimi alıkoyabildim şu an yaptığım şeyin doğru olduğundan bile emin değilim ama sadece kalbini ne kadar kırdığımın farkındayım ve beni affedebilir misin bunu bilmek istiyorum.. gibi bir şey yazabilirsin
Soran+1 yılo konu hiç yasanmamıs gibi davranmak istiyorum. beni bırakamaz. fahişelk bile yapsam gelir kurtarır eminim. napıysn yazdm ama daha cevap yazmadı sanırım düşünüyor ya da uyuyor
- +1 yıl
Uyuduğunu pek düşünmüyorum ama.. bu arada her insan hata yapar önemli olan onu tekrarlamasıdır buradakilerin elinde olsa seni cehennemin en dibine yollarlar olmuş bitmiş bir şeyi tartışmaya gerek yoktur geçmişi düşünme takma kafana bunları. Ben de şu an sevdiğim kız üzerinden değerlendirirsem aynı şeyi yaşamış olsam sinirlenirim, üzülürüm, kahrolurum ama asla vazgeçmem belki yanımda istemeyebilirim belki konuşmak bile istemeyebilirim ama vazgeçmem, vazgeçemem...
Soran+1 yıldün gece aradı uyuyormuş :)) ya malımı o kadar iyi bilirimki ben.. bir bakışından tanırım onu tam tahmin ettiğim gibiymiş. neyse aradı aradı acmadım sonra son arayışım açıyosan aç bir daha aramıycam dedi. açtım yarın görüşelim dedi. bende işyerinden çıkamam dedim. işyerine geldi. öğle arasında oturduk. hiçbişey konusamadık sarıldık yanagımı öptü. sonra ben işe gittim tekrar. işten çıkışta geldi beni eve bıraktı. yine pek konusmadık. sonra eve geçtikten yarım saat sonra mesaj geldi. naptın diye. öyle bir iki hiçbişey yokmuş gibi mesajlastık. ben senle napcam dedi. bilmiyorumki dedim cevap yazmadı sonra.
- +1 yıl
Bak ne güzel ettin de inadını kırdın çok sevindim ya, onunla geçirdiğin zaman içerisinde mutlu olduysan bunu ona belli et umarım hep böyle bir arada mutlu olursunuz gerçekten sanki ben sevdiğime kavuştum gibi çok mutlu oldum =) Henüz bir şey yok ortada ama yine de hala seni çok seviyor belli Allah nazarlardan korusun =)
Soran+1 yılayy amin. ben seni çok sevdim, sende mutlu olursun hep umarım. Şuanlık bizde ortada bişey yok ama en azından ne onun hayatında biri var ne de benim ve en azından konuşamasakta görüştük :) tekrar teşekkürler
Soran+1 yılyazarım ben burdan=)
Soran+1 yılsendeee saol=)
En İyi Cevaplar
+1 yılEğer sevgili olmayı düşünmüyosan, ona zerre-i miskal kadar değer veriyosan dahi mesaj atmamali veya irtibaya geçmemelisin. Adamı daha da perişan etmekten başka bir işe yaramaz bu ve sırf özledin 2 kelime konuscaksin diye adami bu hale düşürecek kadar bencil olmamalisin.
01 Yorumla
Soran+1 yılbende öyle düşünüyorumda off işte bazen insan :(
Gizli Üye(30-35)+1 yılKiminle aldattin nasıl öğrendi bunu? Aynı şey benimde başıma gelmişti ama ben aldatmadim bir kızla mesajlasti diye bitti dedim oda duvara yumruk attı ağladı beraber ağladık 5 yıldır Birlikteyiz diye bitmedi çok seviyoruz birbirimizi ertesi gün hastaneye gidik ve alçıya aldılar Eleni
04 Yorumla
Soran+1 yılbenim bir arkadasımla.
Cevap sahibi+1 yılAyrılalı 1 sene olduysa mesaj at unutmuştur belki ama sana güveni pek olmaz
Soran+1 yılya beni takip ediyo gizleniyo. çok iyi biliyorum bunu.
Cevap sahibi+1 yılSeviyorsan at mesaj aşkta gurur olmaz
Celikle cok adisin canim bide geri donup cocuhun hayatini berbat etme yeniden napiyosun bu sekilde ego mu tatmin ediyosun? Bu nasil bir yuzssuzluktur... sevgili de olmak istemiyorsun resmen umut verip s. ktiri cekip ego tatmin etmek derdin
02 Yorumla
Soran+1 yılego tatmin etmek değil. seviyorum onu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
Kusura bakma. Ama kişiliğin yerin dibinde artık onun için. Mahvettin onu. Üzdün yıktın viran eyledin perdeyi. Geceyi gördü bembeyaz perdenin sonrasında. Belki şelaleler kadar özgürce ağladı. Yağmur olup ıslattı topraklarını. Rüyaları korku filmlerine döndü. Belki de inancı kadar kutsal saydığı çehreni cehennem kabul etti. Ne yaptın sen böyle bre insan!
13 Yorumla
Soran+1 yıl:'( ne yazmıssın ya.. kapandı bitti o konu. hayatımın hatasıydı.
Soran+1 yılilk ve son hataydı bir daha yüzüne bakamadım ne aldattıgım kişinin ne de sevglmn üstelik aldattıgım kişide sözlüydü. onuda sözlüsü terketti.
Canim çoğu kişiye ayni cevabi veriyosun buyuk bir hata yapmissin baskasi olsa oldururmus seni ee madem bu kadar büyük hata yapmama rağmen sana değilde kendine zarar veriyorsa seni gerçekten seviyor ve sana kiyamiyor demektir ama bence sen onun iyiliği için mesaj atma tekrar hatirlamasina neden olma oda sende eski halinize donmeniz zor olur bu saatten sonra
14 Yorumla
Soran+1 yılya hergün içiyormus ağlıyormus :(( oda özlüyor
Soran+1 yılçok aşık
sana şu kadar söyleyim ister beni dinle ister dinleme. onun hayatından çık. bu onun için en iyisi. seninki sevgi filan değil sadece alışkanlık bir çeşit bağımlılık. sigara gibi sevmiyorsun ama özlüyorsun içmek istiyorsun ama içtikçe zarar verdiğini biliyorsun. bu durum hem onu hem seni bitiriyor.
07 Yorumla
Soran+1 yılevet aynen öyle farkındayım. ama oda özlüyor :(
Soran+1 yılya biz birbirmzn herseyini biliyoruz. beraber aynı evi paylaştık. evin terliklerine kadar ben aldım koltuklarını bile beraber sectik ya unutulmaz anılarımız var
Soran+1 yıl3 yıldır bilirkteydik geçen sene ben seytana uydum aldattım. aklım gitti baskasına. bu olay yasandı işte. cok pişmanım hala özlyorum onu 1 sene oldu ama
Soran+1 yıl=((
Birbirinizi kötü etkiliyorsunuz demek ki ne mesaj atıp onun aklını karıştır ne de o kadar zaman geçtikten sonra yeniden görüşmeye çalış. Bırak anlaşamıyorsanız zorlama böylesi daha iyidir.
02 Yorumla
Soran+1 yılanlasıyoruz. ben hata yaptım büyük bir hata.
- +1 yıl
aldatmışsın sanırım da mesaj atsan nolur ki artık başlasanız bile güven yok saygı da olmayacak sevgi zaten geri planda kalacak yaptığın hatayı her şekilde yüzüne vuracak o ilişkiden fayda gelmez artık o kadar zaman geçmiş bence ikinize de haksızlık etme tekrar başlasanız bile çok sürmez
Uzaklaş canım, pek sağlıklı biri değilmiş.
Ilerinde o el sanada kalkar kesin.
Alışkanlıklarını bırak, anladığım kadarıyla yoğun bir duygu barındırmıyorsun içinde.
O halde alışkanlık haline de getirme.01 Yorumla
Soran+1 yılbüyük bir hata yapmıstım baskası olsa öldürürdü beni
Peki sorunun kaynağını alabilir miyim acaba.. neden kötü davrandı. sebepsiz yere kimse öyle davranmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılben büyük bir hata yapmıstım
+1 yılne yaptığın önemli değil ne olursa olsun sana el kaldırıyorsa bence zaten o olay o anda bitmiştir uzatmanın ya da üstelemenin bir anlamı yok
02 Yorumla
Soran+1 yılbana el kaldırmadı ya kendine zarar verdi bana bagırdı sadece
- +1 yıl
ama amaç sana vurmaktı duvara vurdu ve parmaklara kaldırdı. bunu yapmamış olması suçsuzlupunu göztermez elini ya da sinirini bir bayandan çıkartmaya kalkıyorsa bu bile yeterlidir
+1 yılsevgili olmak istemiyorsun
neden ariycan o zaman
kendine bir dost bul11 Yorumla
Soran+1 yılvar arklarım o farklıydı ya cok seviyodu beni. gerçek sevgiydi.
+1 yılHem aldatıyorsun hem mesaj atmak istiyorsun e yüzsüzlük de sınır tanımıyorsun ki sen
11 Yorumla
Soran+1 yılbiliyorum
+1 yılAdam psikopat duvar tamamda sigara söndürmek nedir ya. Konuşarak anlaşamıyormusunuz
12 Yorumla
Soran+1 yılbüyük bir hata yapmıstım
- +1 yıl
O zaman az bile olmuş verdiği tepki aldatma var diyosun
aldattiysan sirf intikam almak icin kabul edebilir cok dikkat et emin olmadan tekrar barisma
06 Yorumla
Soran+1 yılseviyor beni. evlenme teklifi etti. kabul edemedim.
Soran+1 yılevet aldatmadan sonra.. bir mesaj atayım mı smdi napıyosun :( diye
Soran+1 yılohoo aklıma gelecek milyon tane şey var. üstelik onun evinde bana ait milyon tane eşyam var. yani o saçma olur napıyosun yazıp üzgün işareti koyuyorum bakalım ne dick
Hala sevgilim, diyorsun gençliğine verdiğin zamana yazık
06 Yorumla
Soran+1 yılben olsam onun yernde beni öldürürdüm.
Soran+1 yılaldattım onu
Soran+1 yılhayır cok seviyorum sadece gözümü boyadı aldattgm kişi
- Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
+1 yılO cocugu hakketmiyorsun diye düşünüyorum. kendi yoluna bak. iyi gunler.
14 Yorumla
Soran+1 yıl:( of ya
- +1 yıl
Of falan yok. kendi hatan tercihin ve sonucu. o kisiye de musallat olup basini belaya sokma.. tamam? Agir kacmis olabilir ama boyle. kusura bakma
Soran+1 yılmusallat olmadımki. bir senedir bir kez aramadım. o aradı 2 kez. sürekli takip ediyor beni.
- +1 yıl
Sen uzak durmaya calis. bu isin oluru olmaz. seni de rahatsiz eder iliskiniz olunca.. emin ol... bak. cok icten ve samimi yaziyorum.. hic cevirmeden bir kardesinin dusuncesi olarak algila.. o takintili ya da cok seven biri ama yine hakketmiyor bunları. iste bazisisin imtihani boyle... gozunden perde kalkacaktir.. yolunuz acik olsun
+1 yılOha yuh bu nasıl bir ilişki resmen şoktayım. Görüşmeyi kesin bence
01 Yorumla
Soran+1 yıl1 senedir görüşmüyoruz zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılBirbirinize zarar veriyorsunuz görüşmeyin bile. Birde ne yapıtında psikopata bağladı.
22 Yorumla
Soran+1 yılbüyük bir hata yapmıstım baskası olsa öldürürdü beni...
- +1 yıl
Aldatma olunca akan sular durur.
bırak bence yazık parmaklarda gitmiş kırma daha fazla
00 Yorumlahayatta iki pişmanlık vardır birincisi yaparak pişman yaptıum a. q geçti bitti dersin ikincisi ise daha ağırdır hep içinde kalır... karar senin
04 Yorumla
Soran+1 yıloda çok kötüymüş. içiyomus her gece ayakta duramıyomus..
Soran+1 yılergen değil ya işi gücü var 29 yasında..
+1 yılAldatmissin napmasini bekliyorsun , karakterli adammis helal olsun
10 YorumlaBende aynı şeyleri ona zarar vermemek adına yaptım ama yine de kıymetim bilinmedi!!
00 Yorumlaboynuzu geçir arkadaşa sonra yağ bağlayınca her yerin özlersin seni dinlemesini :D
06 Yorumla
Soran+1 yılsacmaladın. ben asla yalnız kalmam ;)
Soran+1 yılbile isteye bir senedir sapım ;)
Soran+1 yılhiçte değil. cok var etrafımda kişi. ama istemiyorm
demekki sen onu hak edmiyorsun onun hayatını mahvetme sana tavsiyem eger biraz seviyorsan
02 Yorumla
Soran+1 yıl:(( ama oda bensiz mutlu olamazki. benden fazla kimseyi sevemez
bu kızları anlamız deyilim bn gibi beyefendi:) erkekler dururken nerde psikopat adam varsa onu buluyonuz...
03 Yorumla
Soran+1 yılpiskopat değilki.
Soran+1 yılaldattım onu okumuyosun heralde güncellemeyi
+1 yılMotorlu testereyle kendini doğrayınca kadar beklemelisiniz.
00 Yorumla
+1 yılÖyle bir hastadan uzak dur. Kurtulmuşken sakın tekrar bulaşma.
00 YorumlaUzak dur o adamdan.. bir daha da o günleri ona yaşatma. Yazık ona.
00 YorumlaNaptn da cocuga o kadar kızdı sevgili olmak istemyosan arama hic
02 Yorumla
Soran+1 yılaldattım
Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı. Salakmış aldatılmış ve duvara vurmuş 0 beyin kafası çalışmıyor süzme salak mış iki kapatsa sana daha iyiymiş ya da bişey demeden dönse gitse en iyisiymiş
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDemek aldattın...
Sevgilin delikanlı adammış başkası olsa seni öldürürdü. Şahsen ben olsam kırılmadık kemiğini bırakmazdım. Şimdide boşta kaldın tabi aranıyorsun :d02 Yorumla
Soran+1 yılhiç bir zaman boşta kalcak bir kadın değilim ;) kendi isteğimle kimseyi almadım hayatıma
Cevap sahibi+1 yılDünya abaza dolu hiç bir kadın boşta kalmaz :d
+1 yılBir an evvel ayrıl derim, bu işin sonu pek iyi gözükmüyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılayrıyız zaten. ya normalde sinirli değildir. o an cok büyük bir hata yapmstm
bence bu tip bir sevgiliden uzak durmakta fayda var.
01 Yorumla
Soran+1 yılbüyük bir hata yapmıstım baskası olsa öldürürdü beni..
NİMETE VURSUNDA GÜNAHAMI GİRSN EN DOĞRUSUNU YAPMIŞ :DD
00 Yorumlaboynuzlarini vursaydi daha mi iyiydi ne kizlar var l*n hayret ya
00 Yorumla
+1 yılOzaman durum ciddi bence sevgilinin sindiremiyeceği seyler yapıyorsun ondan oluyor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 544 cevap paylaştı.
+1 yılAyril.. bukadar sinirmi olur yarin bu sinir artar sana vurur
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 307 cevap paylaştı. Uzak dur bu sefer vuracağı yer duvar olmayacaktır. Dua et doğramamış seni..
00 Yorumla
+1 yılsor bnce sevglne beynıne oksıjen gıdıyomu arada bır olsada.))
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSigara sondurdu diyince aklima tuco geldi dilinde sigara sonduruyodu manyak herif , aldattiysan her turlu suclusun bu arada
10 Yorumlabence vazgec artik adam agzini burnunu patlatmadan vazgec
00 Yorumlaamanın hemen terket onu bir gün sana vurup senin üzerinde sigara söndürecek
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Sevgilin harbi adammış. Tebrik etmek gerek.
07 Yorumla
Soran+1 yılevet
Soran+1 yılöyle. yok zaten dünyada bir tane daha ondan yok. düşünsene kredi kartları bendeydi, arabasının anahtarı evinin anahtarı herşeyini bana teslim etmişti. ayagıma corap giydiren bir insan :'(
Soran+1 yılçok pişmanım cok seviyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılkancık cinayeti kadın cinayeti değil arkadaş kız tam bir katır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu seferki yumruk sana gelebilir ;)
11 Yorumla
Soran+1 yılgelmez. bana vurmaz asla
hiç kimse aldatmadan dolayı 2. şansı haketmez. ben verdim pişmanım. dilerim sana vermez ömrünce sürünürsün,,
05 Yorumla
Soran+1 yılben sürünmem sen rahat ol.. ama böyle olmamalıydı o ayrı konu
Soran+1 yıl:) ya o böyle seyler diyemez bana siz nasıl diyorsunuz anlamadım
+1 yılO cocuk sana fazla gelir, onu da uzme, yoluna git.
00 YorumlaZarar verip günaha girme bosuna ayril
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Psikoya bağlamış vatandaş, bence iyi yırtmışsın
00 Yorumlanasıl bişey yaptın da bu kadar sinirlemişti?
04 Yorumla
Soran+1 yılsoruyu oku
Soran+1 yılyüzsüzlük diye kendim söylemişim zaten
+1 yılNaptın ki böyle imandan çıktı herif?
03 Yorumla
Soran+1 yılaldatm
- +1 yıl
Ben olsam bnde yaparım. Hatta var ya kendime okadr zarar vereceğime sevgilimin kafasını duvarlara sürtüp ateş çıkartırdım üstüne bir de sıcak asfalta sadece boxer ile yatırırdım gösterirdim ona ebesinin amını.
Soran+1 yılo yapamaz bana. yapmaz. benim kılıma zarar gelse hastaneye götürürdü
+1 yılAtma bence fazla sinir kötü
00 Yorumla
+1 yılneden bu kadar kızdı?
03 Yorumla
Soran+1 yılaldattım
- +1 yıl
sana vurmamak için duvara vurarak öfkesini çıkaran birini aldatmana şaşırdım. aramasan daha iyi olur
Soran+1 yılbende nasıl yaptm bilmiyorm
Nasıl bir psikopatı özlüyorsun
08 Yorumla
Soran+1 yılcok düzgün bir insan. hataı benm
Soran+1 yılaldattım
Soran+1 yılgidersem affeder. ama gidecek yüzüm yok
Soran+1 yılaffeder ;) bana dayanamaz o
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilinin kayışlar Boşa dönüyor
01 Yorumla
Soran+1 yılbüyük bir hata yapmıstım baskası olsa öldürürdü beni...
kızım herif manyak uzak dur
04 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 608 cevap paylaştı. O nasil bir psikopat oyle
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılayrıl be resmen psikopat bu adam
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bugün duvara yarin sana
02 Yorumla
Soran+1 yılbana asla vurmaz. vurmayacak bu dünyada tanıdıgım tek adam
Erken ken ayril oğlum öne psikopat mi
04 Yorumla
Soran+1 yılbüyük bir hata yapmıstım baskası olsa öldürürdü beni
Soran+1 yılyapmaz. herkes yapar o yapmaz
Aldatmissan kaşar grubuna giriyon
20 YorumlaSu serp üstüne kızan olmuş o :D
00 YorumlaSiz kılıçda sokuyosunuzdur birbirinize
00 Yorumla- Devamını Gör (23)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar