Sessiz sakin kızları niye hep baskıcı erkek buluyor?

Daha ılımlı gulen yuzlu biriyim. ne kadar boyle olsam hep benim iyi niyetimi kullandilar. su ana kadar hayatima aldigim cogu erkek hep beni hakimiyet algina almaya calisti. hep zorlayici baskici oldu. bu benden kaynakli bi sorun mu?
Sessiz sakin kızları niye hep baskıcı erkek buluyor?
Cevapla