Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar yorum alabilir mıyım lütfen önemli?
Güncellemeler
1 yıl
Daha fazla yorum arkadaşlar
Üniversite 4. Sınıfta aynen bu şekildeydim ve neredeyse herkes benimle konuşmaya çalışıyordu. Bazı erkeklerden iltifat bile duydum "çok hanımefendi bir kızsın" falan. Sizce neden benimle bu kadar ilgileniyorlardı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
yürümek içindir kolay av gördükleri içindir
Kolay derken? Aklıma gelen iğrenclık için mi
vermemiş ilk ben deleyim o zaman daha bağlı olur diye düşünmüşlerdir.
Bu ne iğrenc bır yorum
gerçekler canım ama devekuşu olmak istersen sen bilirsin büyüyüp bir kadın olunca öğrenirsin.
Evlenilecek biri olarak görüyorlardır
Gerçekten mi 🥰
Boşta olduğunu düşünür
Cıddı mısın
Güzel olmayan bir kızla erkekler ilgilenir mi peki
İlgilenir tabi çekicilik güzellikle alakası yoktur.
Güzellik görecelidir. Güzel oldugu düşünülmeyen biri çok çekici gelebilir erkeğe
Güzelsin
Allah allah
yoooo
Ne yoo
İlgi seviyor musun?
Evet😂😂
Aşırı ilgi sanki bu 😂😂😂
Hshsjjsjsjs
Vur dedık öldürdüler..
İlgiyi kim sevmez ama olsun senin gibisine aşırı ilgi normal bence ya 😻😻😻
Benım gıbısı derken😂
Auranın ne kadar etkili olduğunu bir bilsen anlarsın 😻😻😻
Bilmem onlara sor
Sence
Demek ki hoşlarına gitmişsin
Neden ama herkesin mı hoşuna gıttım
Bilemem artık naptıysan
Cocugun bırı bana sana Alkışlamak için geliyorum demişti sunumum vardı boyle dedı
Seni seviyor demek ki
😂😂😂
Öyle ne olsun
Guzel olmayan bır kıza erkekler bu kadar caba gösterir mi
Ona sormak lazım
?
Belki ona göre güzelsin
Ben napıcam Allahım
Bekle gör