Eski sevgilim ayrıldıktan 2 hafta sonra sevgili yaptı onu nasıl unutabilirim?

4 senelik bir ilişkim 2 hafta önce bitti. Hasta oldu işten izin alıp 2 gün boyunca başında bekledim, gecenin köründe rahatsızlandı hiç düşünmeden soluğu yanında alıp hastaneye götürdüm sabaha kadar yine yanında bekledim, en küçük tartışmada hep ortamın soğumasına engel olan ben oldum, yeri geldi haklı olduğum konularda bile özür dileyip günlerce trip çektim ama bir saniye olsun aramı bozmayı düşünmedim. Ne ilgisiz davrandım nede ilgiye boğdum, her şey dozundaydı. 4 sene ve 6 ay da tanışma süresinde toplam 4,5 senede tek bir kaba davranış sergilemedim ama kendi isteğiyle 2 hafta önce ilişkimizi sonlandırdık. Nedenini defalarca sorsamda senlik bişey yok, sana layık değilim gibi cümlelerle geçiştirdi. Yaklaşık 10 dakika önceyse sosyal medyada ilişki yaptığını gördüm. Zaten 2 haftadır ruh gibi dolaşıyordum iyice canımı yaktı ve üzdü bu olay. Sanırım çok daha öncesinden başkasıyla konuşarak beni aldatıyordu. Nasıl unutabilirim bu kızı? İlk aşkımdı, ileride evleneceğim kişi olarak bakıyordum ona. 26 yaşındayım
Eski sevgilim ayrıldıktan 2 hafta sonra sevgili yaptı onu nasıl unutabilirim?
Cevapla