2 ay geçti hala eski sevgilimi unutamadım çok kısa bir zaman mı?

Aramak istiyorum ama arayamıyorum görmek istiyorum ama gidemiyorum. Bana çok zarar verdiği için bırakmıştım. Aslında yine aynı şeyleri yaşayacağımı bildiğim için dönmek istemiyorum ama çok özlüyorum. 2 aydır görmedim konuşmadım burnumda tütüyor. Çok kısa bir süre mi yoksa uzun mu ne yapmalıyım?

2 ay geçti hala eski sevgilimi unutamadım çok kısa bir zaman mı?
Cevapla