Sizce bir erkek ya da kadın ne olursa olsun zaman ayırmalı mı yoksa bazı sebeplerden ayıramadığı durumlarda olabilir mi?

Erkek arkadaşımın içeri girme ihtimali var bu süreçte ilgisiz ve umursamaz davranıyor yokmuşum gibi psikolojim bozuk saçma sapan konuşuyorum seni kırmak istemiyorum çok mutsuzum dedi

ben ona kaybetme korkusu yaşattım ondan sonra dosyalar kapanmadan kafam rahat etmeyecek dosyalar kapansın zaten senle evlenmek yuva kurmak istiyorum dosyalar kapansın sana sözüm söz annemin üzerine yemin ettim dedi şu an birbirimizi bekliyoruz ama farklı şehirlerde olduğumuz zamanlar var erkek arkadaşlarıyla vakit geçiriyor ama bana mesaj bile atmıyor
Sizce bir erkek ya da kadın ne olursa olsun zaman ayırmalı mı yoksa bazı sebeplerden ayıramadığı durumlarda olabilir mi?
Cevapla