Zaman ayırmak ile zaman yaratmak arasındaki ince çizgi maalesef ki, günümüzdeki pek çok ilişkinin belirleyici mekanizması arasında yer alıyor.
Kimisi eşine, sevgilisine, flörtüne ya da en yakın arkadaşına bile zaman ayıramazken, kimileri zamansızlık içinde zaman yaratarak tüm bu ilişki türlerinde bir endeks ortaya çıkarıyor. Tabi, bunun olumlu ve pozitif geri dönüşleri de oluyor.:)
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tablonu yaparken ayırdığın zaman peki 🙂 buna asla kayıtsız kalamam mesela 😅
Zaman yoksa bile zaman yaratılmalı. 7 gün ve 24 saat. İnsan ne olursa olsun bu kadar süre içinde sevdiği insana vakit ayırmalı. Kimse atom parçalamıyor.
Olması gereken zaman ayırması zaten. Ama zamanı yoksa kısıtlı ise ne yapıp edip bana ayıracak zaman bulması... Benim ona karşı olan bakış açıma başka bir açı daha katar. Kıymetini bilir ona göre davranırım.
Gerçek anlamda seven biri ne olursa olsun eli tutuyor parmakları çalışıyor sesi çıkıyorsa bı şekilde selam vermek hayır sormak için bile olsa vakit bulabilir
Zaman ayırabilmesi çok değerli ama zaman yaratması da gözlerimden kalpler çıkarır. Tabi zaman yaratıcam diye de kendi işlerinden geri kalmasını istemem.
Tabii ki de zaman ayırmak. Zaman yaratmak sıkışık olan bir gününde araya sokmak gibi bor şey, zaman ayarmak ona özel bir zaman belirlemek. Arasında çok fark var