Sevgilim bana or**pu dedi. Ben de ayrıldım sizce doğru yapmış mıyım?

Evlenmek istiyorduk bir de onun için ailemle aram bozuldu istemiyorlardı. Bana böyle deyince ayrıldım ondan. Abartı mı yoksa doğru mu yaptığım sizce?
Sevgilim bana or**pu dedi. Ben de ayrıldım sizce doğru yapmış mıyım?
Cevapla