Hiç kız arkadaşım olmadı 36 yaşındayım. İlgim var ama iletişim sürdürme problem yaşıyorum, ne yapabilirim?

Hiç kız arkadaşım olmadı 36 yaşındayım. Ilgim var ama iletişim sürdürme problem yaşıyorum ne yapabilirim? Kızla nasıl iletişim kurmak ve seni istiyorum demeliyim? Üniversite de matematik bölümünde master yapıyorum. Nasıl bulabilirim? Günlük 14 saat özel güvenlik olarak çalışmaktayım. Kendime zaman ayırmam imkansız durumdan. Is yerim 12 saat çalışmassam bunu kabul, 2 saat yol sürüyor. Içinden çıkılmaz durumda yapayalnız gidiyorum. Ne iş ne de bir düzen tutturabildim? Sorunum neydi? Üstümde elbise eski olması mı? param asgarî ücret olması mı? Problemim neydi? Hiç birikimim de yok. Boşa mı yaşıyorum?
Hiç kız arkadaşım olmadı 36 yaşındayım. İlgim var ama iletişim sürdürme problem yaşıyorum, ne yapabilirim?
Cevapla