Neden böyle yapıyor acaba özgüven eksikliğimi var zaten çok asosyal biri ya da benimle alay ediyor?

merhaba iş yerimde bir kız var sürekli uzaktan bakıyor nezman arakaya dönsem baktini görüyorum yanından geçerken gülümsüyor aman hic muhabbet etmedik surekli uzkatan beni izliyo ama istek attım sildi ama hala aynı davranıyor nedense akşam paydos oldu ben bir köşede duruyorum oda beni gördü an saçlarını yana attı ve telefonun ekranına yüzüne baktı yüzünde maske baktı neyine baktiysa artık
Neden böyle yapıyor acaba özgüven eksikliğimi var zaten çok asosyal biri ya da benimle alay ediyor?
Cevapla