Çok özgüvensizim ve egolu narşist birisine karşı ne yapmalıyım?

merhaba, 19 yaşındayım hayatım covidden sonra daha kötüleşti karamsarlaştım hayatı sorguluyorum ve kendimden tiksiniyorum hayata olan hiçbir amacım ve vasfım yok çalışıp aileme destek olmaktan başka yapabileceğim birsürü şey var ama sadece uyumak ve hiçbir şey yapmamak istiyorum sadece zorunda olduğum şeyleri yapıyorum ve aynı şekilde döngü olarak devam ediyor çıkamıyorum hayatımı covidden beri düzene sokamadım ve üstüne kilo aldım boydan kurtarıyorum 1.88 civarı her yıl kilo aldığımdan 80 kg den sonra 100 kg oldum garip şekilde 80 gösteriyorum kilom nereye gidiyor bilmiyorum, kendi görünüşümden gözlerimden kaşımdan burnumdan gülümsememden aslında gülümsemiyorum çünkü küçükken babamdan zorbalandığım için sadece dişimi açmadan gülümsüyorum ve artık hep öyle gülüyorum napacağımıda bilmiyorum boşlukta gibiyim benim gibi sorunu olupta nasıl çözdüklerinide öğrenmek için yazmak istedim özellikle yakınım olanlardan aşırı derecede manipüle ve egolarını tatmin ettiklerine inanıyorum benden yaşı 2-3 yaş küçük olan kuzenim bile bana hayatımın olması gerektiğini asosyel olduğumu ve bazı küçük şeylerimle bile alay konusu etmesi sinirimi bozuyor okadar bomboşum ki yaptığı saçma sapan cümlelere bile tahammül edemiyorum ve sadece boş boş bakıyorum yıllardır bu şekilde hayatım geçiyor boş zorbalanmak ve köle gibi çalışmak ne dışarı çıkıyorum ne denize gidiyorum ki şansım olmasına rağmen insanlar tarafından izleniyormuş hissi beni bırakmıyor kendi vücüdümdan rahatsızım çirkin gözüktüğümü düşündüğümden dışarıda yemek bile yemiyorum hayat şu an bile benim için bir anlam ifade etmiyor bu arada maalesef allaha inanmıyorum din ile ilgili alakam çok yok.. sanki 4 duvar arası sıkışıp bu şekilde ölene kadar devam edecekmiş gibi hissediyorum bu 15-17 yaş arası çocukların bile sesi kalın olabiliyor mesela oyuna girip sesli sohbette konuşmak isterken sesimi dahi açamıyorum konuşamıyorum en azından orada özgüvenli olmaya çalışıyorum ama onuda beceremiyorum aslında genetik olarak ebeveynlerimin sesleri gayet kalın annemde babamda vs çok özgüvensizim nasıl çözebileceğimi bilmiyorum benim gibi sorun yaşayan varsa yazarsa çok mutlu olurum..

Çok özgüvensizim ve egolu narşist birisine karşı ne yapmalıyım?
Cevapla