Haftanın altı günü çalışıyor sadece pazar günü izinli işi yoğun gün içinde konuşamıyoruz tek tük yazışıyoruz eve gelince de dokuz buçukta kafayı koyup yatıyor.
Kendisi romantik biri de değil yıllardır bana bir tek elbise aldı küçük jestleri sürprizleri yok hediyeleri sevindirmeleri yok. Güzel sözleride pek yok arada sırada iyi bir şekilde hitap ediyor ama. Ve kendisi giyimine özen gösteren biri değil kendiside bunu söylüyor ben kıyafete önem vermiyorum diye her zaman aynı şeyleri giyiyor. Bıyık sevmiyorum mesela bıyık uzatıyor saç sakal birbirine girmiş dış görünüş olarakta pek çekici değil açıkçası zayıf bacakları ince.
Ama buna rağmen ben çok sevdim liseden beri alttan aldım bir dediğini iki etmedim o zamanlardan beri çapkındı sürekli başkalarıyla sohbet ediyordu biz ayrılsak direkt başkasıyla sevgili oluyordu. Böyle bir tip yani. Kavga ettik bana a.. koyduğum dedi çok zoruma gitti ama ses çıkarmadım saygılı ol dedim üslup yanlış. Hiç takmadı bile. Biraz mağara adamlığıda var yani. İlgisi pek yok artık heyecan kalmadı benide tüketti böyle olunca bana sürekli yazan bir adam var tip olarak o da kötü ama mutlu ediyor yani gel görüşelim diyor kafede kahve içelim diyor yıllardır beni seviyor ve hayatına tek bir kadın almadı biliyorum bunu gel gidelim diyor buradan o ilgi gösterdikçe ister istemez ona kayıyorum buluşmak istiyorum ama evliyim rahat edemiyorum içim kötü oluyor ne yapmalıyım?
Kendisi romantik biri de değil yıllardır bana bir tek elbise aldı küçük jestleri sürprizleri yok hediyeleri sevindirmeleri yok. Güzel sözleride pek yok arada sırada iyi bir şekilde hitap ediyor ama. Ve kendisi giyimine özen gösteren biri değil kendiside bunu söylüyor ben kıyafete önem vermiyorum diye her zaman aynı şeyleri giyiyor. Bıyık sevmiyorum mesela bıyık uzatıyor saç sakal birbirine girmiş dış görünüş olarakta pek çekici değil açıkçası zayıf bacakları ince.
Ama buna rağmen ben çok sevdim liseden beri alttan aldım bir dediğini iki etmedim o zamanlardan beri çapkındı sürekli başkalarıyla sohbet ediyordu biz ayrılsak direkt başkasıyla sevgili oluyordu. Böyle bir tip yani. Kavga ettik bana a.. koyduğum dedi çok zoruma gitti ama ses çıkarmadım saygılı ol dedim üslup yanlış. Hiç takmadı bile. Biraz mağara adamlığıda var yani. İlgisi pek yok artık heyecan kalmadı benide tüketti böyle olunca bana sürekli yazan bir adam var tip olarak o da kötü ama mutlu ediyor yani gel görüşelim diyor kafede kahve içelim diyor yıllardır beni seviyor ve hayatına tek bir kadın almadı biliyorum bunu gel gidelim diyor buradan o ilgi gösterdikçe ister istemez ona kayıyorum buluşmak istiyorum ama evliyim rahat edemiyorum içim kötü oluyor ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer