Derim bu soruya düşünüp cevap vericem. O zaman oda sormayı bırakır kimsenin kalbi kırılmaz. Annem desem o üzülür o desem annem :) oyalama taktiği önemli çünkü elbet bir gün bu sorudan vazgeçer diye düşünüyorum.
Annemle feci kavgalar ediyoruz, feci hem de jdjd yerimde kim olsa tek kalemde silmişti. Ama beni dokuz ay karnında taşıyıp 18 yıl büyütmüş olmasının karşılığı için bile yerini kimse tutamaz. Hakkını asla ödeyemem. Seveyim veya sevmeyeyim.
Eğer bu soruyu sorarsa annem derim tabii ki beni doğuran kadını seçeceğim tabii ki kimse yanlış anlamasın ana kuzusu falan değilim sadece anne benim için aşırı değerli bir kavram