65 kişilik üniversite sınıfında 4 erkekten biriyim, Kızlara nasıl davranmalıyım?

Sınıfta sadece 4 erkeğiz 60 kız var. Haliyle sağımız ve solumuz hep kız. Dört erkekte bir bütün değiliz sadece selam selam var. Yani birkaç kızla sohbet muhabbet etsem yanlış anlaşılır mı? Sınıftaki kızlara karşı nasıl davranmalıyım sizce?
65 kişilik üniversite sınıfında 4 erkekten biriyim, Kızlara nasıl davranmalıyım?
Cevapla