Üniversiteye başlıyorum liseyi full erkeklerle okuduğum için kızlarla nasıl konuşulur bilmiyorum kız ortamımda olmadı hiç kötümü?

üniversitede kızlar benle konuşmayacak biliyorum erkeklerle eğlenip benle konuşmayacaklar bu zamana kadar hiç kızlarla konuşmadım zaten kız ortamımda olmadı hiç sevgilim bile olmadı sizce üniversitede ne yapmalıyım
Üniversiteye başlıyorum liseyi full erkeklerle okuduğum için kızlarla nasıl konuşulur bilmiyorum kız ortamımda olmadı hiç kötümü?
Cevapla