Sevgilim olduğu için üniversite de erkek arkadaşlarla konuşamıyorum vicdan azabı çekiyorum sizce doğru mu?

Hayatımda biri olduğu için sınıftaki erkeklerle bile konuşmak istemiyorum insanlar grupça geziyor sürekli benide çağırıyorlar ama ben sanki erkeklerle konuşup aktivite yapınca ona ihanet etmiş gibi vicdan azabı duyuyorum ve yalnız kalıyorum sizce napmaliyim ya
Sevgilim olduğu için üniversite de erkek arkadaşlarla konuşamıyorum vicdan azabı çekiyorum sizce doğru mu?
Cevapla