Okul bitince birbirimizi bir daha göremeyeceğiz ne yapmalıyım sizce?

1 aydır konuştuğum biri var çok hoşlanıyorum. 3-4 kez buluştuk. Farklı şehirlerde yaşıyoruz normalde. Okul bitince birbirimizi büyük ihtimal göremeyeceğiz ne yapmalıyım ya aşık oldum :(
Okul bitince birbirimizi bir daha göremeyeceğiz ne yapmalıyım sizce?
Cevapla