Yay Erkeği Uzak Mesafe İlişkisinde Neden Az İletişim Kuruyor? Kadından tam olarak ne istiyor?

7 aylık uzak mesafe ilişkimiz var ancak bu zamana kadar benim sabretmem ile buraya geldi. Bu adam neden aramıyor sormuyor? Neden kısa kısa cevaplar veriyor? Yanyana iken asla böyle birisi değil. Yanındayken gayet romantik, sohbeti ilgisi olan birisi ama uzak kalınca o adam gidiyor başkası geliyor yerine. Bazı zamanlar harika mesajlar da yazıyor duygusunu çokça gösteriyor ama ertesi gün sanki yabancıymışız gibi davranıyor. Dengem bozuldu, nasıl davranacağımı şaşırdım. Yaylar ve özellikle yay erkekleri lütfen yardım edin, bu adama nasıl davranayım, ne yapayım? Benden ne yapmamı istiyor? Ben daha çok sohbet edelim, daha çok hayatımızı paylaşalım istiyorum. Bunun illa ki bir çözümü vardır, mutlaka bu yay erkeklerinin ilişkide kadından istediği nedir? Bana şunu yap, bunu yapma diyerek yardım ederseniz çok sevinirim..
Yay Erkeği Uzak Mesafe İlişkisinde Neden Az İletişim Kuruyor? Kadından tam olarak ne istiyor?
Cevapla