Küfürle bağırıp çağırarak ayrıldığınız birisi oldu mu nasıl atlattınız bu psikolojiyi?

Kendisiyle gayet iyi anlaşıyorduk. Birbirimizin çok üstüne geldik bazı sorunlarda vardı ve ayrıldık. İlk ayrılıkta çok güzel ayrıldık ama ikincisi öyle olmadı. İstemediğim laflar duydum ve söyledim. Böyle bir şey yaşadınız mı nasıl atlattınız
Küfürle bağırıp çağırarak ayrıldığınız birisi oldu mu nasıl atlattınız bu psikolojiyi?
Cevapla