Kolay kolay sinirlenmemekle birlikte Sinirlenince de hiç çekilmeyenlerdenim. Suratsız naletin teki olur çıkarım🙂 Genelde sessiz takılırım ya da kimsenin görmediği biyerde ağlarım.
Şiddetten yana değilim asla tasvip etmiyorum🙈fakat birkez birini Dövmüşlüğüm var. Kendisi kadındı ama ben onu erkek gibi Dövmüştüm. Hak etmişti hiç pişman değilim. Onun haricinde en fazla sesim yükselir. Eh oda insanlık hali diyelim. Nefisle baş adebilmek zor oluyor.
Çocukken kavgacıydım. Hiç unutmam. Orta ikinci sınıfta mı, orta üçüncü sınıfta mı ne sınıftan biri ben senden korkuyorum demişti bu yüzden. Orta sonda derste sınıfta birisini kovaladığımı hatırlıyorum. Elime geçirsem kötü yapardım. 😂Hoca zor durdurmuştu. Bu durum lise birde de devam etti. Sonradan duruldum. Cici bir kız oldum ama üniversite birde eski sevgilimin suratının ortasına yumruğu geçirene kadar. Hiç birinden pişman değilim. Hak etmeseydiler yapmazdım. Yine olsa yine yapardım. O son oldu ama. Şu anki halimi gören buna şaşırır. İnanmaz hatta belki. Şu an sadece çenemle döverim. O zaten hepsine bin basar. 😅😅😅
En fazla yumrugumu sıkarım o da tırnaklarım genelde uzun olduğu için avcumda tırnak yaralarına sebep olur :) he nadiren biseyler de firlatmisligim var ama öfke kontrolü problemimi biraz torpulemis bulunmaktayim
durum çok vahim acil bakırköy ruh ve sinir hastanesine yatmalısınız sağlıklı günler dilerim… Pr dr doktor beyin akıl zeka uzmanı Kezban Su kıllı koca kelleeeee
Sinirlenince gozum donuyor maalesef. En kotu yaptigim sey tokat atmak bide bardak kirmak. Ofkemi kontrol etmem gerekiyor ama sinir cok acayip bir duygu
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tokat attım elimi kestim bide tabak kırmıştım 3 4 tane
Men sinirlenende verdiyim tepkilerin hepsi büyük olur özüme hakim ola bilmirem. ama bu çox pisdi çünki sonra çox peşman olursan ve buda qeti özümden aslı bişey diyil