Hoşlandığım bir erkek var, 36 yaşında. Kendisiyle 2 defa görüştük ama çok kısa sürdü ve daha nasıl biri olduğunu çözemedim.
Fark ettiğim bir şey oldu. Sosyal medyada paylaştığı neredeyse her fotoğrafının altında ya annesinin yorumu ya da ablasının yorumları var.
Nazar boncuklar mı demezsin, canım oğlum, yakışıklı kardeşim mi demezsin hep bu tarzda yorumlar okudum.
Bu ne anlamına geliyor? Ailesi tarafından çok sevilen biri mi anne kuzusu mu nedir bu? Bilen tecrübesi olan söylesin😀
Fark ettiğim bir şey oldu. Sosyal medyada paylaştığı neredeyse her fotoğrafının altında ya annesinin yorumu ya da ablasının yorumları var.
Nazar boncuklar mı demezsin, canım oğlum, yakışıklı kardeşim mi demezsin hep bu tarzda yorumlar okudum.
Bu ne anlamına geliyor? Ailesi tarafından çok sevilen biri mi anne kuzusu mu nedir bu? Bilen tecrübesi olan söylesin😀
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer