Iyi aksamlar merhaba, 29 yasindayim 2020 aralık ayında evlendim eşim 48 yasinda daha once hic evlilik yapmamis cocugu v. s yok.
Çalistigim sirketle is yapan biriydi bi sure takinti haline getirdim onu hep onu dusunuyordum ama aramizda hic birsey yoktu bekar , yakısıklı , saygın, kibar bi adamdi tek amacim onunla evlenmekti ve evlendik tanistiktan 3 ay sonra.
Dün eski nişanlimla karsilastim daha dogrusu zaten hep goruyordum ama bu sefer cok burun buruna gelince konusmak zorunda kaldm.
Ben arkadasimi beklerken yanima bi kahve alip oturdu konustuk havadan sudan, sonra konu gecmise geldi boyle olmayabilirdik, senin baskasiyla mutlu olabilecegini sanmiyorum dedi , mutluyum dedim.
Arkadasim geldikten sonrada 1 bucuk 2 saat daha bizimle oturdu ama arkadasca ucumuz sohbet ettik o kadar.
Aksam eve geldigimde de baska bi sebeple eşimle tartistik cok basit bi konuydu kabahat bende , bi anlik sinirle eski nisanlim hakli galiba ben seninle mutlu olamayacagim dedim. Oda anlamadim dedi, konustun sohbet mi ettin onunla dedi ki hic boyle bi adam degildir modern ve naziktir, evet konustum yanimiza oturdu dedim arkadasca konustuk dedim çıldırdı baya masayı kırdi döktü bende iceri odaya gecerken gel buraya dedi sonra odaya geldi simdi gidiyorum senin kirmak, sana veya kendime zarar vermek istemiyorum ama bil ki bu iş bitti dedi gözleri doldu cok uzuldum. Bu kadar kolay mi ben senden bisey gizlemiyorum dedim ama gitti
Kocami seviyorum ondan vazgecemem bu durumu nasil duzeltirim bilmiyorum bana bi akil verin Şu an da telefonu acmiyor bile eve de gelmez kesin cok moralim bozuk.
Çalistigim sirketle is yapan biriydi bi sure takinti haline getirdim onu hep onu dusunuyordum ama aramizda hic birsey yoktu bekar , yakısıklı , saygın, kibar bi adamdi tek amacim onunla evlenmekti ve evlendik tanistiktan 3 ay sonra.
Dün eski nişanlimla karsilastim daha dogrusu zaten hep goruyordum ama bu sefer cok burun buruna gelince konusmak zorunda kaldm.
Ben arkadasimi beklerken yanima bi kahve alip oturdu konustuk havadan sudan, sonra konu gecmise geldi boyle olmayabilirdik, senin baskasiyla mutlu olabilecegini sanmiyorum dedi , mutluyum dedim.
Arkadasim geldikten sonrada 1 bucuk 2 saat daha bizimle oturdu ama arkadasca ucumuz sohbet ettik o kadar.
Aksam eve geldigimde de baska bi sebeple eşimle tartistik cok basit bi konuydu kabahat bende , bi anlik sinirle eski nisanlim hakli galiba ben seninle mutlu olamayacagim dedim. Oda anlamadim dedi, konustun sohbet mi ettin onunla dedi ki hic boyle bi adam degildir modern ve naziktir, evet konustum yanimiza oturdu dedim arkadasca konustuk dedim çıldırdı baya masayı kırdi döktü bende iceri odaya gecerken gel buraya dedi sonra odaya geldi simdi gidiyorum senin kirmak, sana veya kendime zarar vermek istemiyorum ama bil ki bu iş bitti dedi gözleri doldu cok uzuldum. Bu kadar kolay mi ben senden bisey gizlemiyorum dedim ama gitti
Kocami seviyorum ondan vazgecemem bu durumu nasil duzeltirim bilmiyorum bana bi akil verin Şu an da telefonu acmiyor bile eve de gelmez kesin cok moralim bozuk.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer