24 yaşındaki bir kızın flört açısından kimseyle tanışmak istememesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlarım artık bize enişte bul demesi. Ve benimde kimseyle tanışmak istememem.😂 Arkadaşlık uygulamaları yüklememi bile istiyorlar. Gerçekten bu konuda eriniyorum. Kimseyle uğraşamam. Ayrıca arkadaşlarım büyük konuştuğumu ve bir gün bulacağımı bunun için de onlara antep fıstıklı çikolata alacağımı söylüyorlar.😂
Güncellemeler
+1 yıl
Yalnızca lisede sevgilim olmuştu. Ondan sonra da olmadı.
24 yaşındaki bir kızın flört açısından kimseyle tanışmak istememesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla