- Aşk İlişkileri konusunda 832 cevap paylaştı.
1 yılBen de 30 yaşında üniversite mezunu olup da hiç sevgilisi olmamış biriyim. Benim sevgilim olmama sebebi lisede ve üniversitede konuştuğum erkeklerin benim derslerimi etkileyeceği düşüncesiydi. Bu düşünceyi bana annem anneannem aşıladı. Bir de uzun yıllar boyunca ailemden ahlaken namus açısından da erkeklerle sevgili olunmaz erkeklerle cinsellik yaşanmaz diye büyütüldüm. Ailem aşırı korumacı ve kontrolcüydü. Benim kız arkadaşlarımın bazıları okulu asarlardı ya da arkadaşlarıyla gezerlerdi. Benim annem babam beni hiçbir yere göndermezdi. Ben bunun acısını şimdi tek başıma bir yere gidip gelmekte yer bulmakta çekiyorum. Tek başıma birey olarak hareket edemiyorum. Beni hiç kendi halime bırakmadıklarından hep bir onaylanma ihtiyacı hissediyorum. Bireysel olamıyorum. Yine hep ahlaklı üsturuplu muhafazakar yetiştirildiğim için erkeklerle pek sohbet muhabbet etmiyorum. Konuşmuyorum. Çok lazım olmadıkça konuşmıyorum. Mesela şu an çalışıyorum. 30 yaşında olmama rağmen 20-27-28 arasında gösteriyorum benden küçük kimi erkek sohbet etmeye çalışıyor ya da iletişim kuruyor (sevgili mevgili niyetinde olabilir olmayabilir bilemem) ama ben onlarla çok lazım olmadıkça konuşmuyorum. Sevgili yapma meselesi mizaç meselesidir. Senin çevredeki olası sevgili adaylarına verdiğin havayla elektrikle ilgilidir. Sen fazla hanım hanımcık, az konuşkan, az gülen olunca bu karşındaki insanlara bazen kasıntı bazen özgüvensizlik gibi gelebiliyor. Erkekler gerçekten bu kadar hanım efendi kız/kadın istemiyorlar. Bunu kendim de bizzat gördüm yaşadım. Çünkü öyle kadınların yanında kendilerini rahat hissetmiyorlar. Biraz böyle yırtık olmak lazım. "KAFA KIZ" olmak lazım. O zaman sana yaklaşabiliyorlar. Giyim de çok önemli fiziğin çok şişman çirkin bile olsa biraz açık giyinmek lazım. Biraz alkol sigara kullanmak lazım. Çünkü o alkol sigara içmeye giderken oradan muhabbet kuruluyor. Sen alkol ve sigara kullanmıyorsan e bir de çok kasıntı ketum az konuşan falan oluyorsan herkesle hitapta 2. çoğul kişi iyelik eki ya da 2. çoğul kişi eki kullanıyorsan (bu sizin mi? bakar mısınız? tarzı) bu da bir resmiyet katıyor. Resmi olmamak lazım. Fazla bağıran gülen kahkaha atan rahat olan bir insan olman lazım ki erkekler sana konuşmaya şaka yapmaya yaklaşmaya cesaret bulsunlar. Olay tiple fizikle giyimle makyajla da ilgili ama ondan daha da etkili olan şey nasıl davrandığın nasıl bir tavrının olduğudur. Ha, ben mesela beyaz tenli yeşilgözlü kısa boylu ve şişman birisiyim ve genç de duruyorum. Ama eğer tüm bunun üstüne bir de güzel fizikli zayıf falan olsam bu sefer karşımdakilere ulaşılmaz kasıntı hissiyatı verecektim. Şişman ve kapalı giyimle fazla özenli olmayan pahalı olmayan giyimle bu saydığım özellikler birleşince belki "özgüvensiz" imajı veriyorum karşımdaki insanlara/erkeklere. O yüzden benimle kaynaşmaya çalışan konuşmaya çalışan pek kimse olmuyor. Lazım oldukça konuşuluyorum. Ben de lazım oldukça iletişim kurup konuşuyorum. Çoğunlukla telefonuma bakıyorum. Gelelim neden sevgilim olmadığına okul bitesiye kadar derslerim etkilenir erkekler yoldan çıkarır diye sevgilim olmadı ben de bundan çok utandım çok ayıp bir şey gibi geliyordu. Güvenilmez olarak da görüyordum. Okullar bitince de parasız işsiz birisi olarak atanmakla çok uğraştım atanamadım da öyle öyle 30 yaşa geldim. Mezun olduktan sonra da erkeklerin sosyal medyadaki yorumlarına baktım hep kadınların onlara ekonomik yük olmasından şikayetçilermiş. E benim de param yok işim gücüm yok bu sefer de maddi imkansızlık yüzünden sevgilim olmadı. Yine de sanaldan tanışıp buluştuklarım oldu ama onları da ben seçmedim. Onlar beni ekleyen benimle konuşmak isteyen erkeklerdi ve çoğu da vasıfsızdı. Kiminin eğitim durumu benden aşağıydı kimi ben gibi işsizdi kimi de benim tip olarak beğenmediğim tiplerdi. Benim için bir erkeği seçip onu elde etme yarışına girmek reddedilme ihtimalinden dolayı çok riskliydi. Ben de risk almamak için beni beğen havuzundan birileriyle konuştum sohbet ettim ama onlarla da olmadı. Böyle gerçek bir sevgililik duygusal yakınlık tensel temas falan olmadı hiç. Sadece kafede çayımı kahvemi içtim kendi hesabımı ödedim geldim. Kadının sevgili yapamaması durumu çoğunlukla özgüvensizlikten kaynaklanır. Ya parası yoktur kendine bakım yapamaz güzel giyinemez bu ekonomik yetersizlik ona ezik hissettirir (bende bu var) ya da ailesi o kızı çok baskılar "Ders çalış bırak erkekleri falan daha yaşınkaç başın kaç diye yetiştirilir erkekler beni sever ben ölürüm kahrolurum kimse benle evlenmez" diyerek yetişir sevgi isteğini cinsel isteklerini baskılar sonunda da erkeklere asla güvenmeyen bir kadın olur çıkar. (Bu da bende var ama şu an ekonomi-fizik baskın) Sen kendine güvenip kendini sevince herkes sana güvenir herkes seni sever sevmeye razı olur. Bu sefer ben bir erkekten hoşlandım ama o beni reddeder mi beğenir mi kaygısı gütmezsin. Kendin için uygun erkeği kendi elinle seçip onu elde etmen lazım. Seçilebilir erkekler kolay kolay kadınlarla iletişim kurmuyor. Ya çekinden oluyor ya şu kızın da popon kaldırmayayım diyor ya da ilgilenip de elde etmek istediği bir kız/kadın oluyor.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Açıkçası ben bu durumları tuhaf karşılıyorum tamam seçici olabilir karşıdaki okey sevgili olmayabilir ama o yaşa kadar da bi flört olması bence gerekiyor ya en azından neyi isteyip istemediğini bilmesi açısından ilişkisi olursa kriterleri olur yani.
01 Yorumla
Soran1 yılÇok hakılsınız bu konuda
1 yılBence bu bir eksiklik değil, hatta çoğu zaman bir güç göstergesi. Kendini ucuza vermemiş, kalbini öyle herkese açmamışsın. Bu da karakter demek. Ama eğer bu bir tercih değil de, içten içe “bende bir sorun mu var?” diye düşündürüyorsa, işte orada biraz durup kendine sarılmak gerekir.
Çünkü geç gelen şey, çoğu zaman daha değerli gelir. 28 yaş bir son değil, hatta asıl şimdi başlıyor bazı şeyler.
Peki sen, kendini sevmeyi öğrendin mi bu zamana kadar? Yoksa hep biri gelsin de tamamlasın diye mi bekledin?
05 Yorumla
Soran1 yılİkisi de.
Çok güzel yorumlardınız benm için eksiklilk değil tabikide bunu hiç birazman sorun olarak görmedim ama artık olsun mu olsun istiyorum kendimi çok yanlız hissediyorum- 1 yıl
Bu duyguyu çok iyi anlıyorum… İnsan uzun süre yalnız kalınca “bari biri olsa da iki çift laf etsek” diyor içinden. Yalnızlık güçlü hissettiriyor ama bazen yorucu da olabiliyor.
İçinde bu istek oluştuysa, bu çok güzel bir şey bence—çünkü artık kalbin açılmaya hazır gibi.
Bu konuyu biraz daha konuşmak istersen beni takip edebilirsin, dertleşiriz. Sohbet etmek bazen ilaç gibi gelir.
Soran1 yılTabii ki neden olmadı diye soracaksanız öncelikle ilişkilere falan merakım yoktu ne kimsenin hayalleriyle oynadın ne kimsenin benim duygularımla oynamasına izin verdim çevremdeki ilişkilerden dolayı güvenim azaldı ondan sonra aile sorunları fedakarlık derken böyle şeylere ayrıca vaktimiz yoktu çünkü daha farklı şeylerle ilgilendim ben Keşke olsaydı demiyorum daha önce 25 yaşına kadar hiç olmaması ama 25 yaşından sonra keşke biri olsaydı çünkü bu hayatta her şeyi tatmak ve tanımak gerekiyor şu an sanalda bir konuştuğum biri var kötü bir durum değil iyi bir durum mu onu bilmiyorum bazen çok mutlu oluyorum bunu da tatmak güzel diyorum biri ilgisi alakası güzel yani Ama bazen zannediyorum ki hiç görmediğim bir insanı kendimi o kadar kaptırmam ne kadar akıllıca
- 1 yıl
Yazdıklarını okurken içimden “ne kadar olgun ve farkında biri” dedim. Hem kalbini korumuşsun, hem de yaşadıklarından bir şeyler çıkarabilmişsin. Bu kolay değil… Özellikle “25’ten sonra keşke biri olsaydı” demen çok insanca, çünkü o zaman kalp biraz daha yumuşuyor, paylaşma isteği artıyor.
Sanal biriyle konuşman da kötü bir şey değil ki, tam tersi… Belki de oradan bir şey filizlenecek. Duygu gerçekse, mesafe bile bazen engel olmuyor. Ama dediğin gibi, kaptırmak da insana sorgulatıyor. Belki de bu, kalbinin artık birine yer açmaya hazır olduğunun göstergesidir?
Eğer bu konuda ya da başka bir şeyde konuşmak istersen, beni takip edebilirsin.
Soran1 yılTeşekkür ederim güzel yorumlar için 😊
Aşk İlişkileri konusunda 346 cevap paylaştı. Asosyal biri değilse ve güzel biriyse özel biridir bence. Kolay beğenmeyen, kendine her erkeği yaklaştırmayan, mantığı çerçevesinde doğru kişiyi bekleyen, kendini ona saklayan kişidir. Ama asosyalse veya çirkinse aksi şeyler düşünülebilir.
04 Yorumla
Soran1 yılAsosoyel değil çirkin değil
Soran1 yılBiraz öyle başka şeylere
De var
Yapay Zeka Cevapladı
Baksana, bu durum kesinlikle anormal falan değil! Herkesin yolculuğu, kalp atışı, flörte başlama yaşı bambaşka. Senin de aşk hikayen ne zaman başlasa renkli ve özel olacak! Hayat böyle şeylerde acele etmeyi gerektirmiyor, niye baskı hissediyorsun ki? 😉 Kendi yolunda, kendini sev, hayat ne getirirse gelsin sen muhteşemsin! 💃✨
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılbir şey düşünmüyorum normal
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 465 cevap paylaştı.
1 yılAilesini tebrik taktir ederim öncelikle. Demekki hayatın gerçek yüzünü tanı sonra bu zorluklar karşısında yanına birini bul gibisinden yönlendirmelerde bulunduklarını düşünüyorum
013 Yorumla
Soran1 yılBen gerçek sevgiyi abimde gördüm
- 1 yıl
İnsan herbişeyin ilkini ailesinde görür onlarda gördüğünü bulamadığı için bazı tercihlerde bulunur
Soran1 yılKesinlikle öyle
- 1 yıl
Allah mahcup mağdur etmeyecek insanlarla karşılaştırsın
Soran1 yılAmin Allah kalbine göre versin
Soran1 yılHerkesin
- 1 yıl
Amin allah razı olsun
Soran1 yılPeki şuna sanal da biriyle konuşmam doğru mu
- 1 yıl
Güven günümüzde büyük problemlerden bi kaçı o sebeple eğer ki arada mesafe var ve bu mesafeleri belli aralıklarla kaldırmaya çalışıp reel olarak gerçek kişiliğini görmene müsade ediyorsa olabilir. Uzun bir konu aklınıza takılanları soru olarak farklı yerden sorabilirsiniz bi arkadaş dost olarak tecrübelerimi aktarabilirim.
Soran1 yılTeşekkür ederim
- 1 yıl
Estağfurullah bi katkım oldu ise ne mutlu
Soran1 yılPeki sınırları koyarak biniriyle konuşmam temiz ve ahlaklı mıyım
- 1 yıl
Herkesin birilerine bişey danışma ihtiyacı illaki olur önemli olan senin kendini bilmen
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılAltındaki sebebi merak ederim ya kız sıkıntılıdır ya kariyerine odaklanmıştır ya da gerçekten tertemiz şimdiye kadar uğraşmamıştır
03 Yorumla
Soran1 yılOkumamış kariyerde yapmamış çok fazla fedakarlık yapmış erkek meraklısı çok olmamış yalnızlığıyla barışıkm ama tabii bir süreden sonra bu durumdan da artık sıkkınmış
- 1 yıl
Ne diyebilirim ki nasip işi umarım kendine göre birini bulursun
Soran1 yılKendime göre derken
- Aşk İlişkileri konusunda 926 cevap paylaştı.
1 yılTemiz namuslu iyi bir ailede yetişmiş iyi bir anne olur tam evlenilecek bir kız diye düşünürüm...
018 Yorumla
Soran1 yılŞimdi varsa artık ama sadece cildi degil
- 1 yıl
Fikrim değisir o zman sevgilisi olmuş olan kıza iyi bakmıyorum ciddi ciddi degil sonicta bir erkekle konusuyor hoş degil
Soran1 yılSanal sadece
Soran1 yılVakit geçmiyor sadece
- 1 yıl
Sanal da olsa sonuçta karsinda bir erkek var değil mi? Vakit gecmesi icin illa biriyle mi konusmak gerek ne saçmasınız ya... ben de Şu an kimseyle konusmuyorum ama eksik degilim vakit cok güzel geciyor kaliteli olun biraz.
Soran1 yılTabii ki de önemli olan histir ama öyle derin bir his yok kalite yok
- 1 yıl
Valla kendini bozma sanal da olsa kimseyle konuşma evlendiginde esinle bol bol konusursun dogrusu da bu yani.
Soran1 yılOyle mi diyorsun
Soran1 yılSanal dediğimde yani öyle çok fazla bir şey yok
- 1 yıl
Aynen öyle diyorum
- 1 yıl
Valla sonucta biriyle konusuyorsun sanal da olsa aman ya banane ne yaparsan yap.
Soran1 yılNe yapayım yani ben yarın evlendigimde nasıl konuşulur bilmiyordum sevgilim olmadan önce biriyle tanışmak istemiştim evlilik falan diye falan böyle konuşuyordu bir yandan da şey dedi olsan bana sarılırMısın ben de çok utanmıştım demiştim ayıptır günahtır böyle şeyler söyleyip kendinle beni de günah sokma demiştim diyen gün demişti sen çok saf bir kızsın seninle uğraşamam seni harcarım demişti çok kötü olmuştur etmiştir falan dedim ben de hani karşı cinsle sınırlarımı koyarak bir şeyler yaşamak istedim belki ciddi evlilik olur ya de en azından bir şeyler tecrübe ederim diye sana da konuşuyorum
- 1 yıl
Çok mu önemli tecrübe yani senin deden babaannen annen baban cok mu twcrübwliydi eski insanlar yani... sacma canım konusmayin ya
Soran1 yılEvet önemli
Soran1 yılKeşke bu kadar sap kalmasaydım sınır koyarak bir şey yaşasaydım
- 1 yıl
Ya neyse uza sil yorumları mi
Soran1 yılKardeşim niye sinirleniyorsun ki
- 1 yıl
Sinirlenmiyorum da ma. l ma l konusuyorsun azgınlık. basina vurduysa burada dolu erkek var konus birilwriyle zor degil
Gizli Üye(25-29)1 yılBende 25 yavas yavas gidiyoz erkekler kaybetti yeminle
61 Yorumla- 1 yıl
Kaxaniym
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. eğer bunu bilinçli bir şekilde yapmışsa alnından öperim sadece
015 Yorumla
Soran1 yılEvet bilinçliydi Tabikide
Soran1 yılAma şu an konuştugum biri var artık 2 aydır
Soran1 yılSınır koyarak 18 yetme gibi de değil
Soran1 yılDün bendn açık fotoğraf ister gibi oldu ağzını payını verdim
Soran1 yılCum, 30 May 15:23
Senin bir şey yaşıyoruz diye bir şey yapıyoruz diye bütün mahremiyetimi paylaşak değilim halere bak diyorsunya ne demek istiyorsun sonra unut diyorsun karşında çoçuk yok
Dün böyle cevap verdim ona
Soran1 yılTeşekkür ederim
Soran1 yılPeki sevgilim gunahmı sonuçta bir şey yaşıyoruz mesela normal fotoğraf atıyorum çok güzelsin hoşuma gidiyor etkileniyorum bu da gün
Soran1 yılGunahmı
- 1 yıl
Çok iyi demişsin
1 yılTip varsa istenir tip yoksa helal bacım denir
03 Yorumla
Soran1 yılTip varda kime göre neye göre
- 1 yıl
İlgili şahsa göre.
Soran1 yılNe çok güzel ne çok çirkin normal
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
1 yılOlabilir doğal ama hep geri tutar kendini alışkanlıktan çekingenlikten buda bir ilişkiye engel durum olabilir
00 Yorumla
1 yılKendi tercihi diye düşünüyorum. Herkea için herşeyin zamanı farklıdır.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılNormal tuhaf bir şey değil bu, sadece tercih meselesi 🦋
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen de öyleydim , şu an oha denecek sekilde masaj salonunda calisiyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılİyi niyetli, kendi halinde, temiz kız diye düşünürüm. Keşke sizinle tanışabilsek.
00 YorumlaKendini insanlara kapatan bi yönü vardır diye düşünürüm.
00 Yorumla
1 yıl(Sap olduğunu düşünüyorum egettwtg) güzel bir şey
00 Yorumla
1 yılYa ahlaklı ya da tipi çok çok iyi değil
04 Yorumla
Soran1 yılTiple bir alakası yok ama hiç
- 1 yıl
Ya kendine çirkinim diyen kız yok ki zaten herkes güzelim diyo
Soran1 yıl1. Herkesin güzellik anlayışı farklıdır.
2. Her kız kendini beğenmeyebilir.
3. Çoğu erkek güzelliğe bakmaz; bu hem iyi hem kötü anlamda geçerlidir.
İyi niyetli olanlar daha çok karaktere önem verir. Ama kötü niyetli olanlar, ne yazık ki eşeğe bile yelken açar.- 1 yıl
Olgun erkek güzelliğe bakmaz çoğu erkek güzelliğe bakar🙂
Gizli Üye(30-35)1 yılNe güzel derim hoşuma gider 32 yaşındayım 1 kız arkadaşım oldu keşke olmasaydı
011 Yorumla
Soran1 yılNeden öyle dedin
Soran1 yılHer hatta bir tercüme dir
Cevap sahibi1 yılYani ben evlenmek istedim o istemedi ben kendimi eşime saklamak isterdim şimdiki aklım ile aramızda cinsellik olmadı yanlış anlaşılmasın ama karım olacak kişiye sarılmak isterdim gidecek birine değil kendimi kirlenmiş hissediyorum 😶🌫️
Soran1 yılHiç öyle düşünme olan olmuş bende hep düşünüyordum evlenince her şeyi kocam yapacağım dedim ben kez bir adım biriyle konuştum hoşlandım ama yanlış kişidi bende hep dedimki niye yaptım ilk defa birini hayatıma aldım o bu olacaktı iyi neyetimi kullandı saflığı kullandı ama artık düşünmüyorum her hatta bir tercübe önemli olan o hatadan der almak tabi benm yakınlık temas olmadı ama duygusal bağladım
Cevap sahibi1 yılİçime su serptin ne güzel yazmışsın sağol:)
Soran1 yılYüreğine hafletiysem ne mutlu bana
Cevap sahibi1 yılSen ne güzel insansın ya 🌹☺️
Soran1 yılNe iyiliğimi gördün 🤪🤣
Cevap sahibi1 yılYazdığın dan anlıyorum yüreğini hafifletti isem ne mutlu yazmışsın yazma şeklinden anlıyorum naif ve iyi birisin,🙃
Soran1 yılTeşekkür ederim hayırlı akşamlar
Cevap sahibi1 yılİyi geceler
- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
1 yılÇok masummuş derdim
01 Yorumla
Soran1 yılÇok masumdu gerçekten ama hiç gerek yoktu
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılSanal seks bagılısı derim
07 Yorumla
Soran1 yılOyle bir şey değil ya
- 1 yıl
Ama var biraz
Soran1 yılSanal da o yaşa kadar olmamış hiçbir çekiliş e
- 1 yıl
Hiç olmamış
Soran1 yılHiççç
Soran1 yıl28 yaşına kadar bir erkekle bir yaşamamış flört bile
- 1 yıl
Tamam gel anlatayım o zaman fikirlerimi
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. bundan sonra olur belki çok takılma
01 Yorumla
Soran1 yılOldu sanal sevgili var
- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
s 1 yılAkıl ve ruh saglıgını korudugunu
01 Yorumla
Soran1 yılAynen oyle
1 yılİnanmam ya da obezdir
02 Yorumla
Soran1 yıl170 boy 53 kilo
Soran1 yılİnanıp inanmamakta bu senin sorunun
Doğru insanı bulamadığını
02 Yorumla
Soran1 yılMaalesef oyle
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
1 yılokuluna işine odaklanmıştır tamamen
01 Yorumla
Soran1 yılNe okumuş ne kariyer yapmış güvenmemiş ailesi ne adamış kendini
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. El değmemiş temiz bir kız ne güzel
03 Yorumla
Soran1 yılÖylemi hiç bir elini tutmqmş
Soran1 yılEeee yani
1 yılBiraz kezbanlık var sanki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılgüzel olumlu dusunurum
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılEzik ya da canım derim
00 Yorumla Kezbandır çirkindir canım
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yıl34 yaşındayım ayniyim anormal değil bence
00 Yorumla
1 yılHiç bişey düşünmem ne düşüneyim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAa benden varmış
01 Yorumla
Soran1 yılVar
Gizli Üye(25-29)1 yılEvlenilir bu kızla
012 Yorumla
Soran1 yılNeden peki
Cevap sahibi1 yılBu devirde temiz kız bulmak zor, bende bakirim yok yani bakıyorum seks yapmamış ama öpüşen çok var
Soran1 yılSen kaç yaşındasın
Soran1 yılNeden olmadı peki
Cevap sahibi1 yıl29 bitiyor
Cevap sahibi1 yılKendim olmasını istemedim, evlenince olsun daha iyi
Soran1 yılSizde maşaaah
Soran1 yılSanalda olmadı hiç
Soran1 yılYani ne bileyim bana göre kız olur da erkek biraz zor bu yaşa kadar nefsimize iradene sahip çıktığınız için helal olsun size de
Cevap sahibi1 yılHayır, sadece p*rno ve mastürbasyon
Cevap sahibi1 yılSenin
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ederim, zaten zor dayanan biriyim, afedersin uykumda boşalıyorum çoğu zaman ama seks yapmadım
- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
1 yılOlabilir normal
00 Yorumla
1 yılOlsada tanissak
09 Yorumla
Soran1 yılNeden
- 1 yıl
Öylesi kaldı mı değerlidir
Soran1 yılHiç sevgilisi olmamış bir kız neden sizin bu kadar dikkat edecek yok çoğu erkek yorum yapmış böyle yorumlar alacağını düşünmemiştim
- 1 yıl
Erkekleri yanlış tanıyorsunuz belki de
Soran1 yılNasıl
- 1 yıl
Yani beklentinizin tersi bir durum olumsuz
Soran1 yılerkeklerin ilk olma isteği hiç anlamıyorum egolarını. Tatmin ediyorlar
- 1 yıl
Alakası yok
Soran1 yılNeden peki
1 yılÇirkin öz güvensiz kilolu
01 Yorumla
Soran1 yılZayıf manken gibi duruyor öyle durum değil
Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı. Gelsin evlenelim
01 Yorumla
Soran1 yılBelki çirkin belki banyak tır
Temiz , iyi , düzgün kızdır.
03 Yorumla
Soran1 yılDiyorsun peki bundan sonra olmuş olması yine temiz düzgün biri olduğunu düşünür müsünüz
Soran1 yılAynen öyle
1 yılYalan söylediğini
08 Yorumla
Soran1 yılNiye yalan söylesin
- 1 yıl
Etkilemek için. 10 dakikadır takılıyorum 20 tane daha böyle yazı ve yorum gördüm. 1 olur hadi 2 olur da hepiniz mi meleksiniz? İlla ki birileriniz sallıyor.
Soran1 yılYani meleklikle şeytanlıkla alakası yoktur diye düşünüyorum hiç sevgilisi ya da ilişkisi olmamış bir insan melek ya da şeytan olmaz vakti olmamıştır farklı şeylerle ilgilenmiştir başka sorunları olmuştur hayat tarzı yetiştirme tarzı inançlarından dolayı ne bileyim yani peki sana şöyle söyliyim bundan sonra olmuştur yani yorumlara bakarsan daha önce olmamış şimdi var bu yaşına kadar olmamış ama bundan sonra oldu yani şu an mesela sevgilin var Yalan söylemeye gibi bir derdim olsa bunu söylemem çünkü tanımadığım insanlara neden yalan söyleyim amacım elime ne geçecek Konuştuğum kişi sevgilimin olmamasına inanmıyor sizin gibi illaki olmuştur ben de ondan bu soruyu sordum aslında ama gerçekten olmadı yani 28 yaşına kadar hiç sevgilim değil flörtüm bile olmadı
- 1 yıl
Seni bir şey ile suçlamadım , itham etmedim veya yargılamadım. İnsanlara güvenim kalmadı pek fazla özellikle sanal ortamda ve bu kadar anonim takılanlarına kişisel algılama o yüzden lütfen. Dini inanç dışında da vakti olmamıştır veya baskıcı aile kısmı ehh yani pek mantıklı gelmiyor illa ki isteyen bir şekilde gizli saklı da olsa yapar. Peki ya sen seni merak ettim ben sende bunlardan hangileri var senin sebebin ne?
Soran1 yılÇok haklısın bak gerçekten ne kadar çok baskı o kadar çok merak uyandırır yapmak isteyen her türlü her şekilde yapar baskıcı bir aile olduğu için değil şöyle söyliyim ben bir erkeğin sevgisine hiçbir zaman muhtaç olmadım yalnızlıkla da barışıkdım mutluyudum ikincisi de biraz aileme fazlasıyla düşkün onlarla ilgilenme böyle şeylere hiç zamanın vaktin kafam olmadı yani onların sorunlarıyla ilgilenirken biraz kendimi unuttum da dama tabii ki bir süre kadar bu yalnızlık güzel dim belli bir süreden sonra artık sıkıcı gelmeye başladı yani ben de artık bir şeyler yaşamak istedim yani tabii ki yine de sınırlarımı tavrımı koyarak yani öyle erkek meraklısı gibi değil
- 1 yıl
Muhtaç olmadım derken işte yanlış düşündün kimse karşı cinse muhtaç olduğu için değil bir ses bir nefes arkadaş olsun diye ister sırrını anlatabileceği bir dost. Normal düzeyli ilişkilerden bahsediyorum tek gecelikler de var ama onların niyet belli olay bu aslında sıkıcı gelme sebebi de bu biraz en azından arada bir mesaj atan birisi olsa fena olmaz veya belki yaşamak istediğin şeyleri yaşayabileceğin? Peki şimdi ne yapmak istiyorsun onuda bir söyler misin?
Soran1 yılTam olarak demek istediğim şey şu muhtaç ılık değil yani şöyle sırf hayatımda biri olsun sevgilim olsun diye biriyle bir şey yaşamadım kimsenin duygularıyla oynadım ne kimsenin benim duygularımla oynamasına izin vermedim sizin de soylediginiz gibi birini hayatına alıyorsan bi söz bir nefes öyle birine aşık olmadım ya da birini sevmedim ya öyle şeyler ayıracak vaktim de olmadı daha doğrusu ya da öyle şeylerde vakit ayırmak istemedim şimdi ise sizin de soylediginiz gibi bir mesaj gelsin ya da 1.01’i var gibi değil aslında gerçekten çok tecrübesizsim yani düşünün sevgilimle de bazen mesajlaştığımızda bana bu kadar saf olamazsın ya da bu kadar olamaz diyor ne bilim yani kendimi artık biraz bu konuda da bilinçlendirmek istiyorum ama bu kişiyle ciddi bir yola girer miyim girmez miyim ve şu an çok yeni tabii ki de iki aydır mesajlaşıyoruz daha doğrusu konuşmada olmadı yani daha bir de karşı tarafın ilgisi hoşuma gitmeye başladı yani yalan yok
Soran1 yılYa biraz da cahilimdim galiba geride kalmıştı eski kafalıyımdım ne yaşarsam evleneceğim kişiyle yaşayayım dedim tertemiz bir şekilde çakacak ama şu an öyle düşünmüyorum artık eğer öyle olacaksam kendim için biri için değil yani kendi sınırlarımı bilerek yapayım bunu birileri için değil yani sonuçta benim hayatıma girecek kişi ne kadar temiz ne kadar düzgün olacağını bilmiyorum ki ben Daha doğrusu evleneceğim kişi mesala şuna konuştuğum kişi sevgilisyle cinsel ilişki yaşamış bu durunca kötü olmuştum
çekingen?
02 Yorumla
Soran1 yılOda biraz var
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılBal kaymak
05 Yorumla
Soran1 yılNasıl yani
- 1 yıl
Maras dondurmasi
Soran1 yılAnlamadım
- 1 yıl
Anlaman gerekmez
Soran1 yılBenm sorumu yorumluyorsun gerekir
Temiz
07 Yorumla
Soran1 yılSanal olmuşsa yeni ama
Soran1 yılYani sanal dediğimde hani öyle sınırlarımı tavrımı koyarak mesela konuştuğum çocuk bana bugün açık fotoğraf ister gibi oldu konuşturmadan ağzının payını verdim be bir kere daha benden böyle bir şey istemedin yani öyle birlikte zaman geçiriyoruz sohbet ediyoruz öyle bir sevgililik yani başka bir şey değil
Soran1 yılMuhammet sohbeti güzel yani yani biraz da tecrübe edinmek istiyorum daha doğrusu
Soran1 yılAynen öyle
Ucube olduğunu
01 Yorumla
Soran1 yılNasıl yani çitkin diyorsun
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Belki istemiştir
04 Yorumla
Soran1 yılEvet oyle oldu
Soran1 yılNasip
Saygı duyarım
01 Yorumla
Soran1 yıl💕
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılHelal
07 Yorumla
Soran1 yılNeden peki
- 1 yıl
Muhafazakar kensini k9rumis diye
Soran1 yılSanal olmuşsa
- 1 yıl
Sanal derkrn
Soran1 yılSanal sevgili
- 1 yıl
Yani aradaki his onemli bakireyim deyip de neler yaoan var o yizden karakter onemli
Soran1 yılEvet doğru
- Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı.
1 yılerkek sevmiyor
02 Yorumla
Soran1 yılGüvensizlik
- 1 yıl
🥺🥺
1 yılYalnız olduğunu
06 Yorumla
Soran1 yılYanıldıktan bıktı ama
- 1 yıl
Kısmetinin açılması lazım bir noktada.
Soran1 yılAçılsa iyi olur
- 1 yıl
Açılması için sizin de biraz çabalamanız gerekir bence.
Soran1 yılGerçek hayatımda biri olsun istiyorum tabii ki de yanlış anlamayın insani ihtiyaçları artık ya helalinden de yapmak istiyorum hem duygusal hem cinsellik çok aç kalmışım farkındayım karşı cinsle konuştuğumda bunu anladım yani ama bunu da evleneceğim insanla yaşamak istiyorum şu an konuştuğum biri var birkaç aydır ama fazlasını yaşamak istemiyorum sadece kendimi biraz tecrübe edinmek istiyorum o kadar
- 1 yıl
Tam ne ifade etmeye çalıştığınızı anlamadım ama denemekten zarar gelmez diyebilirim.
1 yılİstediği birine denk gelememiştir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 425 cevap paylaştı.
1 yıliyi işte
00 Yorumla
1 yılBir şey düşünmüyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Saygı duyarım.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
1 yılOlur öyle şeyler
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Güzel
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılDüşünmüyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKapanık baya
013 Yorumla
Soran1 yılDegil
Cevap sahibi1 yılÇirkin mi yanda
Soran1 yılDeğil
Cevap sahibi1 yılNiye peki sebep ne
Soran1 yılSebep yok güvenmedim kimseye hayatımın merkezine almak istemedim ya çok sevmem gerekiyordu ve çok aşık olmam gerekiyordu sonra kendimi aileme anlattım daha çok fedakarlık yaptım onları yaparken ilişkiler sevgililikler bunlarla ilişkiler mi bir baktım çok yalnızım ve çok ilgisiz kalmışım artık olsun istiyorum ama artık gerçek anlamda seveceğim güveneceğim Evleneceğin kişi olsun istiyorum Yani şunu söylüyorum 28 yaşına gelmişim bir kızın sevgilisi hiç olmaması karşı kişi tarafından nasıl anlaşılır düşünün biriyle konuşuyorsunuz ve hiç sevgilim olmadı diyor inanır mısınız ya da ne düşünüyorsunuz
Soran1 yılŞöyle anlatayım yani karşınızdaki çirkin de değil gayet aklı başında bir insanla karakteri de düzgün yani söylemiyorum çevremdeki insanların bana söylediklerini söylüyorum
Cevap sahibi1 yılSorun yok bence ya
Cevap sahibi1 yılİlk leri seviyor olabilir
Soran1 yılFazlası la
Cevap sahibi1 yılNasıl fazlası
Soran1 yılİlkleri seviyor dedin ya onu dedim
Cevap sahibi1 yılİlkler heyecan dolu olur be
Soran1 yılOylemi
Gizli Üye(25-29)1 yılOlabilir kendini nasibine saklamış
029 Yorumla
Soran1 yılAynen oyle oldu
Cevap sahibi1 yılO nasibi karşısına çıkarsa da daha mutlu olur
Soran1 yılÇıkmıyor
Cevap sahibi1 yılKriterlermi çok fazla yoksa talibimi hiç yok
Soran1 yılKriterlerim az talimim çok beni görücü usulü istiyordum değil şekide güvenmiyordum daha doğrusu 26 yaşına kadar evlilik düşünmüyordum
Cevap sahibi1 yılAnladım biraz artık gelenlere şans vermeye bak derim ben nasip sonuç ta tanırsın beğenmessen zorla evlilik olucsk değil illaki birisi çıkıcak iyi olan kafana yatan
Soran1 yılSadece artık birileriyle de görüşüyorum yani ailemi onay verdiği işlerle görüşüyorum ama beğenmiyorum yani en son gelmişti çocuğun karakteri hiç hoşuma gitmedi biraz tipe benziyordu ondan önceki düzgündü tipi hoşuma gitmiyordu yaşı biraz büyüktü yani şu anda benim istediklerim ben istemiyorum benim istediklerimle beni bulmuyor
Cevap sahibi1 yılAma işte yaşına yakın birileri denk gelirse bazı kuçuk detayları gormedeen kabul edebilirsin 26 30 arası felan huyu güzelse çünkü çocuk felan istersen yaşında biraz biraz artık o çağlarda
Cevap sahibi1 yılSen 2 kere 2 si 4 olsun işi olsun sadık olsun istiyorsun anladım kadarıyla
Soran1 yılGüvenilir olsun sadık olsun öyle zenginmiş parası çökmüş ben böyle şeylere takılmam işi gücünde olsun sorumluluklarını bilsin nerede ne konuşacağını bilsin ben ona sadık bir kadında düzgün bir eş de olurum çocuklarına anne de olurum öyle değilim yani bu yaşıma geldim babamdan bile para istemem o kadar yani çalışmama rağmen kendi evde yaptığı Kendi ihtiyaçlarını işinde gücünde sorumluluklarını bilen sadık merhametli biri olsun yeter bana
Cevap sahibi1 yılAslında herkesin olması gerektiği kişiyi tarif ediyosun herkes doğru olmalı düz kiriterde birini arıyorsun hani kalbin güzel hani bence biri çıkmalı karşına artık yavaştan mutlu olmak seninde hakkın
Cevap sahibi1 yıl2 günlük dünya sonuçta biraz yaşayıp birazda gülüp gidicez
Soran1 yılBak gerçekten bu kadar hiç kalbimi kirletmedim ama nasip kısmet diyelim artık olsun istemiyorum ama Allah hayırlısını nasip etsin
Cevap sahibi1 yılÇok iyi kalplisin yaa bence hani çok güzel bir aile kurabilirsin hani senin konuşmalarıın bile hani okadar duygu yükliki sen tam ideal birisin bence evliliği çok hak ediyorsun
Cevap sahibi1 yılBu yaştan sonrada kirletmicene eminim zaten evliliği kendi kabuğunda bekliyosun
Soran1 yılTeşekkür ederim kardeşim Allah herkese gönlüne göre versin
Cevap sahibi1 yılAmin kalpler iyi kalsın
İyiler elbet kazanır
Soran1 yıl💕💕💕
Cevap sahibi1 yılSenin evlendiği duymak çok istiyorum ama senin neslin önemli iyilerin sayısı artmalı
Soran1 yılAma öyle demiyorlar ben bozmuşum kendimi biraz kötü oldum sanki gidip adamlar yatıp kalkmışım
Cevap sahibi1 yılSen kendin böyle bir şey yapmadıysan milletin dediğinin ne önemi var insanlar derde der yani kalbin ve inancın bir sonuçta herkes dr kendi yaptığından sorumlu
Soran1 yılEvet oyle zaten kendini biltikten kim ne dediği bir önemi yok ama oturdukları yerde insanlar iki cümlesinden insanlara Çamur atıp böyle yargı dağıtmak hiç hoş değil ister istemez canını sıkıyorlar yani demek istediğim herkes kendine yakışanı yapar
Soran1 yılya zaten bir soru sordugumda herkesin fikri aynı olacak diye bir şey yok eleştiren de olacak alay eden de olacak güzel yanıt veren de olacak her şeye açık olmalısın yani herkesin seni anlayacağını bekleyemezsin sonuçta kimse kimseyi tanımıyor burada ama yani ne bileyim insanız ve hata da yapabiliriz bazen psikolojik çöke biliriz Diyorum ki 28 yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı ama şu an konuştuğu biri var bana diyor ki tamam düzgün değilsin öyle fırsatta eline geçmemiş ki al kullanmasın ne alaka edebiyat felsefe bilmem ne yapıyosun adam oturduğu yerde bir sürü şey saydırdı yani sonra da diyor ki beni engelle seni başka sorularına denk gelmiyim
Soran1 yılBen ilkez birini tanımak istedim etkilendim ve o kişi bunu fark etti bunu kullandı ben günlerce çok kütü etkidim
Soran1 yılBen sana, kalbimin en temiz yerinden yaklaştım.
Masumca, dürüstçe, hiçbir oyun oynamadan…
Sadece olduğum gibi geldim.
Belki başkaları gibi süslü sözlerim yoktu, belki aşkı bile tam bilmiyordum.
Ama gerçek olan tek şey vardI: niyetim.
Sen bunu gördün.
Gördün ama kıymetini bilmedin.
Gördün ama bunu korumak yerine, suistimal ettin.
Ben seni tanımaya çalışırken, sen bana bir rol oynadın.
Ben seni sevmeye cesaret ederken, sen beni “zayıf” sandın.
Ve işin en acı tarafı…
Ben bu oyunu fark ettiğimde bile, içimde hâlâ “belki yanılıyorumdur” diyebilecek kadar iyi niyet vardı.
Ama sen…
Gerçek ortaya çıkınca dürüst olmak yerine, beni susturmaya çalıştın.
Yaptıklarını kabul etmek yerine, bana iftira attın.
Sanki suçlu benmişim gibi gösterdin.
Oysa tek suçum: sana güvenmekti.
Şimdi bu sözlerle senden değil,
Seninle birlikte içimde taşıdığım yükten
Sustuklarımdan, hayal kırıklığımdan, bastırdığım duygulardan
Vedalaşıyorum.
Sana dair kalan her şey artık geçmişte.
Kalbimde açtığın boşluğu, yeniden ben dolduracağım.
Çünkü ben seni değil,
Kendimi affetmeye geliyorum.
Ve bir gün, biri beni gerçekten severse,
Ben yine kendim gibi seveceğim.
Çünkü ne yaşarsam yaşayayım, kendimi kaybetmeyeceğim.
Hoşça kal.
Ama asıl ben hoş geldim.
Kendime.
Ben hep ne yaşarsam evleneceğim kişiyle yaşayacağım ve onu hayatıma aldım bu evleneceğim adam dedim ama kişi bunu fark etti ve kullandı ben çok etkilendim ve artık bir erkek için düzgün olup olmam umurumda değil
Soran1 yılO çoçuga attım son mesaj ben bir yıl boyunca çok kötü günler geçirdim belki çoöukla bir hafta konuştum sohbet tanıma niyetle ama çok takıtı yatım kendimle çok savaştım kimse bunu bilmeden konuşuyor
Cevap sahibi1 yılher şey güzel olucak diye bişey yok mağlesef size ilk denemede kotu denk gelmiş demekki sizin nasibinizde değilmiş o elbet denk gelicektir hak edeb
Soran1 yılAynen öyle her şeyin hayırlısı nasip olsun o da bizim için bir tecrübe oldu bana bir sınav oldu belki de bilmiyorum ya takmıyorum da artık zaten unuttum gitti ya zaten mesele o değildi yani benim duygularım benim yıllardır bastırıldı duygularım yani yalnızlık hayatta farklı şeylerde oluyormuş bunu fark ettim
Cevap sahibi1 yılÖzgüven eksikliği oluyor işte oda çok zor aşılanıyor ama dengine denk gelirsen her şey güzel olabilir
- Aşk İlişkileri konusunda 20,6b cevap paylaştı.
1 yılEvlenilir hemen
012 Yorumla
Soran1 yılNeden
- 1 yıl
Temiz
Soran1 yılSevgilisi olmadığı için
- 1 yıl
Her konuda
Soran1 yılNasıl ya bir açarmısn
- 1 yıl
burada açamam
Soran1 yılNedenki
- 1 yıl
Kiskanirlar
Soran1 yılKim neyi kıskanıyor
- 1 yıl
boş ver
Soran1 yılTamam
- 1 yıl
Tamam
1 yılDirek cennetlik
012 Yorumla
Soran1 yılNe alaka
- 1 yıl
:)
Soran1 yılNeden oyle dedin
- 1 yıl
Günaha girmemiş hiç
Soran1 yılTek gunah o değil ki sonuçta
- 1 yıl
Onun günahı daha büyük
Soran1 yılEn büyük gunah dinden çıkmak geri kanlan gunahların tövbesi var
- 1 yıl
Evlenirsin
Soran1 yılKimle
- 1 yıl
Çikar bir kısmet
Soran1 yılBana diyorsun çıkar çıkar hayırlısı olsun da geç olsun
- 1 yıl
Aynen öyle hanımefendi
Garipserim
01 Yorumla
Soran1 yılNiye ki
Bende 59 kiloyum :)
01 Yorumla
Soran1 yılKilon ne alaka
- Devamını Gör (6)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer