Çivi çiviyi söker mi gerçekten , Akraba evliliğine bakış açınız nedir?

Patronumuz erkek ( bayan kuaförü) akrabayız ve 3-4 ay önce bugünlerde şakasına seni kardeşime alalım dedi ciddiye almadım ki ciddi değildi ama bugün yine konusu açıldı ve ısrar etti yok yakışıklıdır yok işinde gücündedir bilmem ne. Bende yeni aldatılma travmasından çıktığım için yaram olduğunu biliyorlar ve evet yuvam olsun huzur olsunda istiyorum ama akrabayla olmaz çünkü üniversiteme karşı çıkarlar onların salonu dışında da çalıştırmazlar başta hayır ne kadar desemde kafam karışıyor hırs uğruna evlensem mi diye sonra saçmalama kızım kendine gel diyorum olmaz o iş daha küçüksün diyorum ama kafam yinede çok karışık. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Akraba ile evlilik olur mu? Ayrıca muhafazakar aileye gelin gideceğim ki yaşadığım aileminde farkı olmasada evlilik daha farklı bir boyutta ve daha çok karışılıcağı kesin bana
Çivi çiviyi söker mi gerçekten , Akraba evliliğine bakış açınız nedir?
Cevapla