Akraba evliliğine ne gözle bakıyorsunuz?

Hatta hangi mideyle bakıyorsunuz demem gerek galiba bana sadece kusmak için iyi bir sebep gibi geliyor. Aklım almıyor yani ister tanı ister tanıma akrabayla evlenme fikri inanılmaz iğrenç hem bilimsel hem psikolojik olarakta çok sağlıksız çok zararlı. Bir de rahat rahat kuzenimle sevgiliyim kuzenimle evliyim diye söylebiliyorlar o kadar normalleştirmişler bir tık üstü zaten abinle kardeşinle evlenmek🤮
Akraba evliliğine ne gözle bakıyorsunuz?
Cevapla