Çokmu klişe bir mesajdı cevap bile vermedi yine yazmalımıyım?

5 ay ne olduğumuz belirsizdi çok sevdiğim için çok çaba gösterdim elimden geleni yaptım bi süre önce büyük bir tartışma yaşadık haklıydı ilk kendi haline bıraktım son affetmesi için elimden geleni yaptım beni rahatsız etme diyip her yerden çıkardı beni
15 gün ne yazıp ne aradım dün onun doğum günüydü
Numaranı
Doğum gününü kutlamak için silmemiştim •bu son mesajım hep son diyorsun diyeceksin ama bu seferki gerçekten son Doğum günün kutlu olsun Nice mutlu sağlıklı uzun ömürlü senelere İyiki Varsın İyiki doğdun İyiki seni tanıdım

Seni seviyorum
cevap bile vermedi
Çokmu klişe bir mesajdı cevap bile vermedi yine yazmalımıyım?
Cevapla