Yazıcam dedi yazmadı ben yazdım, cevap geldi mesaj geldi ondan yazdım ama gönderilmedi diye?

Selam. Eskiden tanışdığım bir arkadaş (erkek) yazıcam diye söz verdi ama yazmadı. Bir gün bekledim sonra ben yazdım yazmadın diye oda mesaj attı yazdım ama mesaj gönderilmedi diye sonrada nasılsın diye sordu. He he yedim geldi demek içimden ama bişey yazmadım daha. Ne yazmalıyım sizce neden böyle yaptı
Yazıcam dedi yazmadı ben yazdım, cevap geldi mesaj geldi ondan yazdım ama gönderilmedi diye?
Cevapla