Merhaba arkadaslar kafam çok karışık lütfen yardımcı olur musunuz?

Merhaba öncelikle, 1,5 senelik ilişkim 5gün önce bitti. Sevgilimden ben ayrılmıştım çünkü kıskançlıkları artık saçma sapan meselelere dahil oluyor ve bana güvenmiyor gibi hissediyordum. Bizimki uzak mesafe ilişkisiydi, o üniversite okuyor ben hazırlanıyorum. ama yaşadığım şehirde o da yaşadı bh şehirden taşındıktan sonra onunla tanıştım. her tatilde yanıma geldi şu zamana kadar 20kez görüşmüşüzdür. her geldiğinde rezilliklerle bi yerlerde kaldı. evet ben ayrıldıktan sonra aslında onun düzelmesi için ayrılmıştım fakat ben kendime engel olamadım hep ayrılıyordum ama en fazla 1gün bazen sürmüyordu bile. ikimiz de hatamızı anlıyorduk özür diliyorduk. Ama ben şu anki ayrılıkta yine yazdığımda ilk bana iyi gelmediğinit tek olmak istediğini sana layık değilim dedi bizimki bir döngü oldu dedi. ve sonra ben ondan bu tepkiyi beklemediğim için çok sinirlendim ve biraz Çok kötüsün vs. gibi laflar söyledim.. o da birbirimizin grrçek yüzünü gördük dedi o gece arkadaşına yazdım iki tane birisi cevap verdi diğeri müsait değilim dedi. müsait olanls konuştuk psikolojisi bozulmuştur dedi... aradan iki gün geçti ben yine dayanamadım yine yazdım o da bu sefer beni hayatında istemediğini bana karşı bir şey hissetmediğini hayatıma bakmamı söyledi. ve o arkadaşıyla takipleştiğimizi görmüş ve ona yazmış arkadaşı da ben hallettim demiş. arkadaşlarıma bir daha yazma dedi. numaramı değiştireceğim artık dedi dün ablam ona mesaj atmis fakat geri ablam mesajini attiktan sonra engellemis. onun için bile bana mesaj atmadi. fakat beni hiçbir yerden engellemiyor.. ne yapmak istiyor anlayamiyorum beni bekleme diyor. ayrilali 5gun oldu ve ilk uzun ayriligimiz.. birbirimizi hiç aldatmadik. ve yuzyuzeyken hiç kavgamiz olmadi.
Merhaba arkadaslar kafam çok karışık lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla