Karımı başka bi kadınla bastım. Bu aldatma sayılır mı onu affetmeli miyim?

Bi kaç mesajlaşmasını yakalamıştım kadın ismi yazıyodu ama ben şüphe çekmemek için böyle yazdığını düşünmüştüm. Cidden başka bi kadınla berabermiş. Çok şaşırdım tepki veremedim. Bana bise× olduğunu yıllardır içinde bunu sakladığını ama artık kendini durduramadığını falan söyledi. Ve ona aşıkmış😓 bana seni hala seviyorum ikinizin yeri çok farklı diyo. Böyle bi durum daha önce duymadım bile. Bi yanım affet diyo bi yanım bunun devamı gelir bugün kadın yarın adamla birlikte olur diyo. Sizce ne yapmalıyım lütfen yardım edin kimseye anlatamıyorum düşünmekten kafayı yicem.
Karımı başka bi kadınla bastım. Bu aldatma sayılır mı onu affetmeli miyim?
Cevapla