Bir kızla beni aldattığını öğrenip uzun ve hakaret içerikli bir mesaj yolladım (eski sevgilimin tırnağı olamazsın dedim çünkü onun hassas noktası o ydu canını yakmak istedim) sonrasında öğrendim ki aldatmamis ama asla adım atmadım yazmadım bir ay oldu ve bugün seni çok özlüyorum yazdım sonrasında bunları yazdı sizce sevmiyor mu yoksa gerçekten zoruna gittiği için mi böyle davranıyor?
Sizce kırıldığı için mi böyle davranıyor yoksa gerçekten sevmiyor mu beni?
Onu İnce Yerinden Vurmuşsun… Kendinden. Ama Mesajda Okuduğum Gibi Ortada Bir İhanet Söz Konusuysa Ve Sana Gelip Bunu Reddetmediyse Ve Gerçeği Delille İspat Etmediyse O Haksız. Ama Yine De Sanırım Sende Kavga Durumlarında Eski Sevgilinin Tırnağını Olaya Dahil Etmen Onun Canını Epeyce Yakar. Biz Erkeğiz Seversek Kimseye Yakıştıramayız. Bu Sözler Bizi Bir Hayli İncitir. Ama Dediğim Gibi Bunu Kanıtlamalıydı Sana Yani İhanet Olmadığını.
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Peki sence canını yaktigim için mi böyle davranıyor surundurmek gönlünü almam için ugrastirmak için mi yoksa gerçekten sevmiyor mu
Kafana göre iş yapıp ön yargı ile işe koyulup çocuğun belki de hayatını karartacak noktadan vurgu yapıp sonra bir de ayaklarına kapanmak zorunda olmana rağmen bir de hiç sevmemişsin beni mi diyorsun? Maks egoist zekası
Ne bekliyordun ki. Adamın gönlünü kırmıssın yapmadıgı bi şey için üstüne gidip darlamışsın. Şimdi de özlüyorum diyorsun ardına güzel cümleler söyleyeceğine hala üste cıkmaya calısıyorsun. Hiç sevmemişsin falan tespitlerde bulunuyorsun.
Bak bu bambaşka bi kavram. O seni eski sevgisiyle kıyaslasa seni aldatmakla suçlasa üstüne gelse sen ne yaparsın? Unutamadı diye sana geri dönmesini mi istiyorsun? Veya unuttuysa hiç bi şey olmamıs gibi nasıl üste çıkmayı gözetiyorsun. konusma şekline bakınca aklı basında biri bence. Daha fazla üstelememelisin. Ders cıkarmaya bak.
Kaldı ki unutmanın süresi mi var? Mesela kaç ay geçse unutmak için ideal? Bu böyle bi durum değil ki. Beni aldatan sevgilimi değil bir ayda bir haftada sildim ben. Annesi bile aylar sonra beni arayıp kızının adına özür diliyordu.
Benimle ayrı kaldığı bir ay içinde kızla tanışıyor ve biz barisinca ayrılıyor ama kızla takiplestigini hatırlıyorum barisinca çıkarmasını söylemiştim ve bir kaç gün sonra çıkarmıştı kızdan ayrilsa bile aptall yerine koymus beni hem aldatmış diyorum hem aldatmamis tek suçlu ben değilim onun da hatası var
Ben eski sevgilime onu diyorsam ya bi süre kadınlardan uzak kaldığımı ifade etmek istiyorumdur. Ya da hala aklımda o olduğu için başkasına yer olmadığını demek istiyorumdur
Çok açık ve beni kandırmak yerine mantıklı konuştuğun için teşekkür ederim son bir sorum olacak sence benim hâlâ onu sevdiğimi bildiği için eğer hâlâ aklindaysam bana yazar mı çünkü öncesinde benim hâlâ eski sevgilimi sevdiğimi düşünüyordur yazacağı varsa da ondan yazmamıştır buna dair bir şeyler yaşamıştık ve ilişki başından beri hâlâ aklımın onda olduğunu söylüyordu ama yemin ederim o umrumda değil
Buna bi şey diyemem. Ben olsam yazmam. O kadar güzel kalpli güzel kadın varken, ağzımın yandığı biriyle tekrar vakit harcamazdım. Tabi konusurken böyle kolay ama bazen gönül söz dinlemiyor. Bilemiyorum umarım dilediğin gibi olur
Beni tanısan onun hayatına giren en doğru kadın olduğumu bilirdin bunu kendisi ailesi ve bütün çevremiz söylüyordu o hep günü birlik yaşamış biri ben diğerlerinden çok farklı biriyim eski sevgilimde aklımın kaldığını düşünme sebebi onun hâlâ bana takıntılı olması ve benim bir mahkeme yüzünden onunla konuşmak için numarasını kaydettigimde onun sevgilimin yanında beni araması onun dışında sevgilim sadakatimden ve sevgimden çok emindi tekrar ediyorum hep günü birlik yaşamış biri hatta en uzun ilişkisinde bile benim arabamdan inip başkasına gidiyordu biliyordum demişti aynı kız sonrasında sevgilimin kuzeniyle olmuş yani diyeceğim o ki onun gözünde zaten çok güzel kalpli biriyim ve dış görünüş olarak da hayatına giren en güzel kadınım benden defalarca kez şans istemişti ama ben istemiyordum onu