Sizce kırıldığı için mi böyle davranıyor yoksa gerçekten sevmiyor mu beni?

Bir kızla beni aldattığını öğrenip uzun ve hakaret içerikli bir mesaj yolladım (eski sevgilimin tırnağı olamazsın dedim çünkü onun hassas noktası o ydu canını yakmak istedim) sonrasında öğrendim ki aldatmamis ama asla adım atmadım yazmadım bir ay oldu ve bugün seni çok özlüyorum yazdım sonrasında bunları yazdı sizce sevmiyor mu yoksa gerçekten zoruna gittiği için mi böyle davranıyor?
Sizce kırıldığı için mi böyle davranıyor yoksa gerçekten sevmiyor mu beni?
Sizce kırıldığı için mi böyle davranıyor yoksa gerçekten sevmiyor mu beni?
Sizce kırıldığı için mi böyle davranıyor yoksa gerçekten sevmiyor mu beni?
Cevapla