Konusmak mi istemiyosun diyor 1 saat sonra yazıyor? Haksız miyim?

Ayrıyız, konuşuyoruz. Konuşmak mi istemiyosun dedi cevap verdim önce yarım saat geç yazdı sonra 40dk.
İşi varmış vs, işin varsa söylersin madem dedim. Yaptığı normal mi Allah aşkına? Kafayı yiyeceğim ben
Güncellemeler
+1 yıl
Hey
Konusmak mi istemiyosun diyor 1 saat sonra yazıyor? Haksız miyim?
Cevapla