önce mesaj attım "napıyosun" diye
"caddedeyim sen" dedi
"neler yapıyorsun caddede" dedim
"dolaşıyorum canım" dedi
ben de 19.02'de "tek misin canım" dedim 1 saat oldu cevap yok
merak ediyorum, arasam mı beklesem mi?
önce mesaj attım "napıyosun" diye
"caddedeyim sen" dedi
"neler yapıyorsun caddede" dedim
"dolaşıyorum canım" dedi
ben de 19.02'de "tek misin canım" dedim 1 saat oldu cevap yok
merak ediyorum, arasam mı beklesem mi?
Cevap
3Cevap
Ayrılmalısın direk.
neden peki
evdekileri kovmaya çalışıyor olabilir
Müsait değil demekki adam niye rahatsız ediyon
merak edemez miyim insan 1 saatte yazamaz mı
Demekki kahramanımız bira bencil nevar yani bunda 🤷♂️
ya da başına bir iş gelmiştir kim bilir.
Ama hiç bir sebep ona kızmana değmez
kızdım dedim mi? arayayım mı diye sordum
😊
Kusura bakma ya ben bodoslama girdim sitresten ne dediğimi bilmiyorum 😊 pardon
…hâlâ görüşmediyseniz ara tabiki için rahat ersin
teşekkür ederim arayacağım yani şöyle düşün kız arkadaşın var dışarı çıkmış 1,5 saat oldu cevap vermiyor sen de endişelenirsin diye düşünüyorum aklım onda en azından nerede ne yapıyor söylesin içime dert olmasın 2 saat olacak
E tabiki düşünmesi bile ürkünç geliyor.
Çok haklısın endişelenmekte.
Dilerim bi sorun yoktur ve basit geçerli bir sebebi vardır, ferah tut kalbini.
tam arayacaktım nerede ve kimlerle olduğunu yazdı, onu merak ettiğimi söyledim ama yüzyüze dile getireceğim bu durumu. sevgiliysek o kadar süre çok fazla bence, en azından bir yere gitmeden birbirimize haber verelim bundan sonra.
İyi bari en azından iyi olduğunu biliyorsun artık, şimdi gerilmeden karşılıklı tartışmaya dönüşmeden uygun bir dil ile yaptığının yanlış olduğunu söylemeyi planla
Arasana
arasam kızar mı "ne arıyosun" falan?
haklısın güzellik, odamın temizliği bitsin bir arayayım. sonuçta sevgilisiyim değil mi? arayıp sormak hakkım bence de
yaa sen bir tanesin bana öyle bir güven gaz verdin ki çok teşekkür ederim ve çok haklısın sonuçta ben bulaşık yıkarken de yazdım yanımda akrabalar varken de yani arayacağım, her şey gönlünce olsunn
Bağırıyorsa tamam de kapat telefonu ve bir iki saat açma. Dediğimi yap. Çünkü daha önce yapmadığın için buna şaşıracak. Bağırdığı da sakin ses tonuyla bagirilacak bir şey yok ben seni bekliyorum saatlerdir. Bir vevap vermek zor değil nerdesin kimlesin ve neden yazmiyorsun. Diye sor. Bu şekilde baktın takmıyor vs o ilişkiden sana hayır gelmez. Emin ol tek erkek o değil sen biraz ipleri eline al.
tam arayacaktım şimdi mesaj attı kimlerle olduğunu yazdı, nerede olduklarını söyledi. ben de uzun süre haber alamayınca merak ettiğimi yazdım. yüzyüze de söyleyeceğim bu kadar uzun süre ara açılıyor canım sıkılıyor diye. darlayan biri değilim "oraya gitme bunu yapma" demiyorum ama bana haber verilmeyince ruhum daralıyor insan kafada kuruyor ister istemez
evet söyleyeceğim bunları çünkü gerçekten canım sıkılıyor, ilişkide iletişim en önemlisi birbirimizle konuşmamız gerek hoşumuza gitmeyen şeyleri.
dışarıda olduğu için bakamamıştır belki 🤨 ara
ee 1.5 saat olacak merak etmeye başladım haberim olsun en azından
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo, kıskançlık çanları çalmış galiba! 😅 Bence biraz sakin kalmakta fayda var, belki sadece meşguldür. Hemen panik yapma ve üzerine gitme. Ama seni çok meraklandırıyorsa hafif bir mesaj daha atabilirsin. Yoksa gece gece uyuyamazsın biliyorum. Aramadan önce sabırlı ol canım. 🌸