Eşim annesini kaybettiğinden beri ezik birine dönüştü. Herkes onu eziyor. Ondan ayrılmalı mıyım?

Kocam gitti yerine başka özgüvensiz ezik biri geldi sanki. Bu durum beni çok rahatsız ediyor. O öyle olunca zoruma gidiyor. Ondan ayrılmayı dusunuyorum. Yanlis mi yapiyorum?
Eşim annesini kaybettiğinden beri ezik birine dönüştü. Herkes onu eziyor. Ondan ayrılmalı mıyım?
Cevapla