26 yaşındayım tüm yaşıtlarım evlendi hatta bebekleri oldu bense hala üniversite okuyorum 2. sınıfım kendimi kötü hissetmeli miyim?

Yaşıtlarım evlendi dün bebek partisi vardı birtanesinin bense 26 yaşında üniversite 2. Sınıfım maddi imkanlardan dolayı geç kazanmak zorunda kaldım oda siyaset bilimi ve kamu yönetimi ailem kendi ayakların üstünde durmadan evlenme diyor ama kendimi evde kalmış gibi hissediyorum okul bitmeden evlenmeye karşılar zaten aday adayı bile yok
26 yaşındayım tüm yaşıtlarım evlendi hatta bebekleri oldu bense hala üniversite okuyorum 2. sınıfım kendimi kötü hissetmeli miyim?
Cevapla