Üzerine fazla gittim sizce döner mi ve bu süreçte ne yapmam gerek?

Bı senedir birlikteydik onda bı yerim vardı sevdiğini de söylüyordu. Ve inanıyordum bı hafta önce sinirlendim üzerine gittim tartıştık oda bana sinirlendi sevmiyorum sevmedim istemiyorum seni dedi. Engellemişti. Geri konuştuk bı olay için engelleri aç dedim açtı geçen mesaj attım bari numaramı ekle konusmasakta kalsın dedim ekledi. İlk gün engelleyen sinirle herşeyi söyleyen erkek istedim diye numara da ekledi sizce bana yazar mı geri döner mi ya da bu süreçte benim nasıl davranmam gerek?
Üzerine fazla gittim sizce döner mi ve bu süreçte ne yapmam gerek?
Cevapla