Fiziğim güzel ama yüzüm değil ve karakterim niye?

Fiziğim güzel kabul ediyorum ama kişiliğim çocuk gibi asoyalim evde kalır çizgi film izlerim insanlarla çok konuşmam sadece eğer karşıma gerçek bir arkadaş çıkarsa onunla eğlenirim ama karşılaşmadım
Fiziğim güzel ama yüzüm değil ve karakterim niye?
Cevapla