Sevdiğim adamı büyü ile kendime bağladım. Ama tek suçum onu çok sevmekti. Kötü mü yaptım?

Yani gerçekten onu çok sevdim. Kaybetmekten çok korktum ama onu kendime bağlamayı başardım. Tek sucum sevmekti. Etrafımdakiler herkes yanlis yaptin diyor. Gerci onlar ne anlar sevgiden asktan.
Güncellemeler
+1 yıl
Evet işe yaradı arkadaşlar
Sevdiğim adamı büyü ile kendime bağladım. Ama tek suçum onu çok sevmekti. Kötü mü yaptım?
Cevapla