Tek suçum çok sevmekti aşık olmuştum güvenmiştim ona sizce bunları hakettim mi?



Tek suçum çok sevmekti aşık olmuştum güvenmiştim ona sizce bunları hakettim mi ?
Bunları hakedecek ne yapmış olabilirim ki çok sev dedi çok sevdim benden asla vazgeçme dedi söz verdim inanmıştım peşinden gittim mücadele ettim beni üzmez kıyamaz bana bunları söylemişti yanımda beni bırakma diye ağlamıştı elbet hatalarım oldu ama aldatmadım yalan konusmadım cok sevdim cok kıskandım cocukca hatalarım oldu bazen bunalttım ama mutlu ettiğim günleri omzumda yattığı kokumu içine çektiği benimle yaşadığı herşeyi bu şekil unutup bu sözleri bana sarf etmesini anlamıyorum bırakma derdi bırakamadım sabahları uyandığımda hala o var zannediyordum beni anlasın istedim ve mesaj attım acım tazeydi beklentim yoktu duygularımı yazdım beklentim yok sadece beni anla dedim uzun uzun ve böyle oldu.. :( İlk tanıstıgımız da nayifti masum görünüyordu eski sevgilisi onu cok üzmüştü ben hep yaralarını sardım hep güzel seyler söyledim ama bir kez hata yapıyorsun bir kez üzüyorsun ya onu üzen eski sevgilisi kadar değerin kalmıyor iyileştiğinde senden gidiyor keske üzen taraf olsaydım beni üzdüğü zamanlar oldu iki kez ayrılmak istedim karsımda ağladı dayanamadım ben bunları neden hakettim be dostlar :(

Tek suçum çok sevmekti aşık olmuştum güvenmiştim ona sizce bunları hakettim mi?


Tek suçum çok sevmekti aşık olmuştum güvenmiştim ona sizce bunları hakettim mi?
Cevapla