



Anladığım kadarıyla o eski evgilisini unutmak için seninle çıkmış, onun yaralarını sardığını kendin söyledin, onun eskisini unutmadans eninle çıkması büyük hata olmuş seninde bunu bile bile onunla birlikte olman, onun seni sevmediğini denese bile, eskiyi unutmak için senibasamak olarak kullanmış canım, bırak artık o kızı, yoluna bak sil engelle at onu hayatından, gençsin, tecrübesizsin böyle bir olay yaşayıp kendini kaptırman çok doğal, ama sen daha üstüne gittikçe o daha da seni üzecek şeyler söyleyecek ve onun canı yanmıyor belli, senden soğuyalı çok olmuş. Kendin için yapabileceğin en iyi şey evet böyle bir ilişki yaşadım sonu istediğim gibi sonuçlanmadı ama tecrübem arttı. Artık daha temkinli davranıcam, deyip yoluna devam etmen olur. Onu unutmak için başkalarını kullanma onun yaptığını sen yapma, karma denilen bişiy var.
Yine en iyi seyleri siz söylediniz yemin ederim sizin sözleriniz sadece beni cok rahatlatıyor cok mantıklı ve beni anlayarak konusuyorsunuz o da en büyük hatam sensin dedi. ama ilk zamanlar cok iyiydik herkese beni anlatırdı nazar değmesin cok mutluyuz falan asık gibiydi bana hep ilgilenirdi sürekli konusurdu bazen kendime kızdıgım nokta ayrılmamıza sebep olan ben onun gecmisini irdeledim kıskanctım biraz facesine falan karıstım o huylarımı sevmiyordu uyarmıstı en son facende su kim bu kim diye sorunca sinirlendi ayrıldık merak ettiğim bişey var ben onun istediği gibi iliskide önüne bakan anı yasayan onu hep mutlu eden birisi olsaydım eskiyi hatırlar mıydı hersey güzelken bişey yoktu biz 1 haftamızı tartısmalı yasadık ki her iliskide olur kıskanclıklar tartısmalar cocukca kavgalar ama tartısmasaydık cocukca yaklasmasaydım olgun olsaydım sorgulamasaydım mutlu etseydim onu hep benimle kalır mıydı bu beni öldürüyor işte benimle mutlu olmak isterdi hep simdi ise pismanlıksın dedi :(
Hayatimda ilk kez birine elimi verdim oda bu eli sımsıkı tutmasını beceremedi 1 senemi verdm ayrildik ayrilali 4 gün gecmeden baskasiyla haberini aldım gebermek gibi bisey bu.. Aşk br tatrevalli kim daha çk eğildikçe onunde obur tarafin gotu kalkiyor.. Sktr etttim bende sonra..
Nasıl yaptın?
Baskasiyla mutlu baskasina ait. Adi serefİz bunlari dusundukce bitiyr zamnla
Olmuyor ki öyle de yaptım ama sevgim hep bir tarafta durdu büyüdü
Sevgim duruyr ama buyumuyr. nefret ederek sevmek diyelim.
İstisnalar var elbet ama bir kadın bitti diyorsa bitmiştir karş, hele o mesajları attıysa ameliyatlı yerine vursan geri dönmez, acılı gibi gördüm seni baya ama yapacağın tek şey hayatına bakmak, siksen* dönmez bu kız sana tecrübe konuşuyor sen beni dinle.
Bu turlerin uzerine beton dokup kat cikacaksin uzerine. ya da asansorun dibine baglayip zemin kata inecen
Cevap
2Cevap
Yine uzun içerik, caps dışında okumadım.
Sevmeyen insana salça olmayınız.
Caps yok ki orada?
dahada yazacakmıydın :D
Dalga geçilecek bir durum değil bence.
@deargaymen_94 dalga geçtiğimi nerden cıkardın?
sende unut
Unut demek kolay nasıl unutsun çocuk o unutsa anılar rahat bırakmaz
@deargaymen_94 haklısın ama mecbur değil mi sence
Mecbur ama unutamıyor ne yapsın? şu an onun içindeki o yangını biliyorum o özlemi nefreti sevgiyi o kadar pis bişey ki
@deargaymen_94 Çok sevmiştim arkadaşlar resimlerini görünce içim kopuyor ben üstüne gittikçe daha kötü oldu bu yüzden düştüm onun gözünde biliyorum akıllıca hareket edemedim bırakma derdi bırakmadım pismanım pesinden kostuguna ama seviyor sanıyordum hep art niyetli yaklassaydm ona böyle olmazdı bırakmazdı beni ama sevdim işte 1 2 hafta oldu ayrılalı cok cabuk baglandım ona yattıgım uyudugum yatağımda birlikte yattık uyumak bile zor geliyor kendi odamda hayali var sanki o kadar zor ki resimlerine bakıyorum o kadar tatlı ki bana cok sefkatle yaklasırdı bir an da değişti bir kaç hatam oldu sanırım eski sevgilisini unutamamıs ben de kaynadım sen pismanlıgımsn dedi ya o laf acıtmaz mı be insanı cok sevdiğğim kız söyledi be bunu birlikte gelecek hayalleri kurardık bebek hayalleri kurardık eskinin tozunu atamamıs meğersem eskisi ise popon tekiymiş :(
yeniden aşık ol olmaz mı
Bak küfür edeceğim neyini seviyorsun lan mal mısın sen? Sevme bak pişmanlık demiş sevme kardeşim değer verme üstüne düşme bak ortada kalan sen oldn şimdi onun umurunda değilsin ölmüşsün kalmışsın hiç içinde de bitir dışında da tek lazım olan şey zaman zamanla geçecek acılar hafifleyecek merak etme
@deargaymen_94 bencede soran kardeşim yani unut sendee tamam unutma ama sakin ol bir hiç değilse takmaa
@yağmur_oninle ya bırak ne sakin ol diyorsun unutacak başka çaresi mi var?
@deargaymen_94 bu kadar da gidilmez üsütne amaaaa
Gidilir gidilir unutacak mecbur unutacak
@deargaymen_94 onun kabalığını aldırma sen
unutacaksın elbet ama zamnla kendini depresayona sokma
Kusura bakma soran kardeşim sinirlendim o değersizi sevebilmene katlanamıyorum pişmanlıkmış😂 resmen seni kullanmış kız ve sende hala seviyorsun şimdi diyosun bu herif mal beni anlamıyor ama yanılıyorsun anladığımdan zaten bu sinirim
Òyle iyileşince tekmeyi basmış sana küfür etmemek için zor tutuyorum kendimi tabi birini buldu isini gördü sonra siktirledi ne güzel ya kimsenin ahı kimsede kalmaz kardeşim herkes bir gün yaşayacak ya aldığı duaları da ahları da allaha haval et o senin acını yerde bırakmaz
@deargaymen_94 ,
benimle sevişirdi falan seviyor sanırdım ben ona askla yaklasırdım bana askla dokunuyosun be adam ilk defa böyle bir erkek gördüm derdi öperken koklayan sac uclarıma bile tapan derdi severdi beni simdi ne diyor en büyük hatamsın kimse senin gibi sevmedi diyen kız diyor bunu ya
Der kardeşim kimseye yapmayacaksın bunları "bazı adamlar sevemezdi kırardı dökerdi yangınlar bıraklardı arkalarında, bazı adamlarsa tüm geçmişi unutturup parmak uçlarından öperlerdi" bak sen bu ikincisi oluyor amaa bu da sana ders olsun artık birincisi olacaksın ki üzülmeyeceksin üzen olacaksın!.
Çünkü seni kullandı çünkü seni sevmedi çünkü sen onun için hiç bir şeydin tek kullanımlıktın.
Bende ilk defa gördüm vallahi seninkiyle ikinci oldu
Kardesim kız rahtsız olacak istersen özelden ya da benim görüsümden devam edelim
Değmez kardeşim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar