Bana sana değer veriyorum ama sevmiyorum tenim de seni istiyor diyen bir adam var. Seviyorum da napayım?

Arkadaşlar adam beni sevmediğini değer verdiğini saygı duyduğunu söyledi. Aramızda yüksek bir cinsel çekim de var ve şundan eminim ki o bir şey hissetmediği biriyle bunları yaşayamaz. Neden böyle o zaman diyorum çok çekicisin diyor zaten hislerim var ama %40 diyor. Elliyi bir geçse ne dersen o olur diyor. Uzaktan yaşıyoruz ilişkiyi. Yan yana geldiğimizde sürekli birbirimize dokunmak istiyoruz sarılmak istiyoruz. Yanındayken hep yanında kalmak istiyorum ama yokken de özlemiyorum diyor. Seni istiyorum diyor. Tenim seni istiyor diyor. Bunu da böyle açıkça söylüyorum diyor. Bitti dün ama da
dayanamam ararsam açma dedim. Ararsan açarım gel dersin gelirim sen benim zaafımsın diyor. Ama topu da bana atıyor inatçı kızsın akıllısın aramazsın diye de. Beynim almıyor artık lütfen akıl verin bu nasıl bir durum?
Bana sana değer veriyorum ama sevmiyorum tenim de seni istiyor diyen bir adam var. Seviyorum da napayım?
Cevapla