Uğruna yorulduğun aslında bunu hiç hak etmiyorsa bundan vazgeçer misin?

Uğruna yorulduğun aslında bunu hiç hak etmiyorsa bundan vazgeçer misin?
Nedir bu..
ne yapsam olmuyor..
Bir gülüşün yeter aslında
Hiç memnun olmuyorsun..
Senin için her şeyi yaptım..
Bu sana yine de yetmedi
Artık benden bu kadar
pes ediyorum..

Duygular gariptir ki insan hayatında oldukça etkilidir ve birisini sevdiğimizde onu mutlu etmek mutlu görmek için çabalarız ama bazı insanlar dipsiz bir kuyu misali ne yaparsan yap asla memnun olmuyorlar

Elinden geleni yapsan da yine de memnuniyetsizliklerini yüzüne vuruyorlar seni kırıp incitiyorlar dahası bir nokta da senin vazgeçmen gerekiyor artık kabul etmen gerekiyor ki herkes her şeye değmiyor

işte bu vazgeçme süreci sende nasıl olur sonuna kadar zorlar mısın yoksa hemen vazgeçer misin
#DengesizBirAdam
Uğruna yorulduğun aslında bunu hiç hak etmiyorsa bundan vazgeçer misin?
Cevapla