Güçlendirir tabii ki, bu da zaten yakınlaştırması demek benim için. Küçük detaylarda bir ton anlam saklı asıl, farketmeden söylenen bir söz ya da bir davranış falan bunlara fazla dikkat ediyorum çünkü insanları tanımamı ve görmemi sağlayan asıl şeyler bunlar oluyor...
Başlarda küçük ayrılıklar sanki ilişkiye tutku ve heyecan yüklüyor gibi hissediliyor. Ama her ayrılık ufak ya da büyük fark etmez o ilişkiye mutlaka zarar verir. Çünkü bir süre sonra kişileri birbirinden uzaklaştırıyor, ayrılık düşüncesine alıştırıyor, farkında olmadan iki tarafı da yıpratıyor... Göze görünmeyen, sonradan fark edilen çok fazla hasarı var aslında. Sona doğru sessiz sessiz çekip götürüyor.
Eğer çok olmaya başlamışsa b**ka sardırır. Ayrıl barış bir süre sonra yalama oluyor dikiş tutmuyor. hele ayrılık süresini uzatıyorsa bir taraf zaten ayrılık provası yapıyordur
eğer ayrılık varsa o aşk güçlenmiyordur dağılmaya yüz tutmuştur bir söz bir kırılma anını bekliyordur.. sineye çekilen her problem büyük bir patlamanın sebebidir aşk ayrılıklarla güçlenmez kopar insan sevdiğiyle eğer bir gece küs uyuyabiliyorsa yeterince sevmiyordur seven insan uyumadan önce o sorunu çözer..
Güçlendirir derler ama bence güçlendirmez. Sorunları sakince birbirleriyle konuşarak halledebilen kişilerin aşkı daha çok güçlenir bence. Eğer bir ilişki ayrılık derecesine geliyorsa, o ilişki sağlam bir ilişki değildir bence.
Ayrıl barış ilişkileri sonunda yine ayrılıkla sonuçlanıyor.. Ne gerek var ki yalama olmaya.. Seviyorsan seversin sevmiyorsan gidersin bu kadar basit.. Keyifli geceler..