Kizlar bir kız kardeşiniz olarak soruyorum ne yapmalıyım?

1 yıl önce interneten tanıştığım biri var en yakın arkadaşımın sevgilisinin arkadaşı bizi bir birimize yakıştırmışlar fakat cocukla bir kaç kez interneten konuştuk ne sıcak ne soğuk konuştuk diyebilirim ben ondan etkilendim açıkası ve ustu kapali reddedildim daha sonra arkadaşımla konuştuk yüz yüze gorusursek olur demiş bir gercekte de tanışın filan dedi yakında 1 yıl olucak bu zaman diliminde bir kaç defa konuşma başlattim ama bir yere gittmedi bu durum çok kirici benim için net bir şey soylememesi net bir şey olmamasi ve zaman geçtikse ezik gibi daha da ondan etkileniyorum ama sanirim çocuk nazikce olmicağıni anlatmaya çalışti ben şimdi ne yapmaliyim bilmiyorum
Kizlar bir kız kardeşiniz olarak soruyorum ne yapmalıyım?
Cevapla