AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
157Cevap
Peki sana birsey sorucam sen yaziyor musun gun icinde ona? Yoksa hep ondan mi bekliyorsun yazmasini
Ne bekliyorsun ki? 2 3 mesaj yeterli bence. İşi gücü varsa normal yani
Çözüm basit, sen de yazma. Başkasıyla aldatıyor da olabilir.
daha şimdiden böyleyse sen bunu bırak ilerde daha da ilgisiz olur
Ben gün içinde hç yazmıyorum ama sevgilim deli gibi seviyo beni 😅😏
sürekli ilgi beklyene ülke kızları
gerçekten tam bi eziksiisniz!
Klasik taktik , o 2mesaj atiyorsa sen 1 mesaj at , cok bile
Hayır. Bir başağa tam tersi.. Ona göstermeli nasıl sevdiğinii..
Başak şafak bilmem ben burçlara kalsaydı bu işler ohoo, kişilik önemli sen ne kadar umursamazsan ben bi o kadar boşvermişim demek lazım göstermek lazım bu gibilerine
Biz * başaklarrrr deneriz izleriz istendiğimizden gerçekten sevilip bizle ölüme sözünüze güveni verdiğinizdee yaşadınız kızlarr. güvenin bana. başaklar adamdırr ve * kelimesi tatlı bi anlam idi..
Ne sacma bir algı yarattın sen öyle , herkesin kendine özgü bi karakteri kişiliği var sadece burcuna bakıp mı tanırsın bi insanı sen?
Burçlar büyü vs değildir arkadaşım. Ve insandaki etkileri bilimsel olarak bile kanıtlandı. Evet değişkenlik gösterebilir bu yükseleni cartı curtu vs ile alakalı. ancak başlı kalıplar özellikler var ve her insandaa mevcuttur doğum haritasına göre.
Lütfen daha derin araştırıp öyle yargılayalım.. ha ama insan tabii asla başak bunu yapmaz aslan şunu yapmaz diye bişey yoktur. emdiği süte bakmak gerek..😏
Senin verdiğin imaj başağız şöyleyiz böyleyiz biz iyiyiz, ona karşılık dedim astrolojiye inanırım vardır bi doğruluk payıda bunun Burcu buymuş cok iyi olurlar ya da bunun Burcu başakmısta sevdiğimi göstermeliymişimde , yok öyle bi dünya
Arkadaşım seninde sabitleşmiş ayrı güzelliklerin var, ancak onu sen bilicen senle aynı özelikle olanı bilicen. bunlardan çevremden de emin olduğum için anlattım. ne var bunda? bi ilişkide belki hayıra sevep oluyorum neden yükseldin durup dururken?
Yo yükselmedim, istişare yapmıyormuyuz burada fikrimi belirttim sen yanlış anlamışsın :))
Sevindimm teşekkür ederim.
Burcun ne? Aslan deme lütfen..🙂
Tamda üstüne bastın 😅 evet Aslan 🦁
Cidden mi?
Evet
Süperr.. Memnun oldum..:))
Bende öyle 😌
Aslan ve başak pek anlaşmaz burçlar çok tartışırlar ve geneli aynı şeyi savunur. Ama tartışma ikisi için şey gibi.. Onların anlaşma biçimi ve özürdilerim sevişmek gibi..🙂 Özellikle aslan onun doğrusu onun olan her hangi bişey... onundur alınamaz tersi ikna edilemez..😀😀
İstek attım bu arada. rica etsem hanii...🙄
Gün de 1 2 mesaj ve sen hala sevgilim diyebiliyorsun? bence o sana tekmeyi atmadan sen at
Ve sen iliskiye devam mi ediyorsun ? Seni bağlayan şey ne?
Ben bana günde 1-2 mesaj atan biriyle ilişki sürdüremezdim
Daha 3 aylıkken böyleyse hep böyle devam eder
Boşa gitsin. Senin gibi çıtı pıtı sevgilim olsun kucağımdan indirmem altımda inletirim
Senin sevginden emin olduğu için çok mesaj atma gereği duymuyordur. Senin onu sevdiğin gibi oda seni seviyordur ve anladiğini düsünüyordur. Inan sevmese hiç yazmaz. Aklindasin işte, darlama çocugu, bukadar demekki ondan gelebilecek şeyler. 😘🤗
Evet hep böyle olacak. Bir insan neyse odur değişmez. Benim eşimde sevgiliyken de aynıydı nişanlıykende evlendik yine aynı. Bir olayı araştır bakalım hemen kestirip atma sonrasına duruma göre bakarsın.
Seven insan ne olursa olsun zaman ayırır, arar, yazar benim düşüncem yazmak istemez ise bahane çok. Arkadaş biz bulamıyoruz sevgili yapamıyoruz milletin sevgilisi var ve ilgi göstermiyor. Şahsen benim sevgilim olsa ilgi gösterim yani.
Ayrıl ya da ayrılma tarzı bir şey diyenleri dinleme diye başlamak istiyorum ilk önce çünkü ilişkiyi yaşayan sizsiniz. Gidip konuşman gerektiğini düşünmekteyim belki de bir şey yaşadığı için böyledir bilemeyiz o söylemeden.
Benim 5 sene oldu son 3 aydır ne arama ne sorma bıraktım ipin ucunu bence sana değer verenle önemseyen seven sayanla dene derim benim annemde susa susa ömründen 20 sene götürdü babam siz bilirsiniz yine de
Sende ona aynısını yap aynı durum benimde başıma gelmişti aşırı ilgiliydi iki ay sonra değişti bende ayrıldım ayrılırken de hiç dur falan demedi gitmeni bekliyordur yani sıkma yinede akışına bırak o senin peşinden koşsun istiyorsa.
Birazda sen yazma sende takma eger sen ilgi göstermediğin de yazarsa sen nasılsa onlasın hertürlü bekler düşüncesinde dir ama eger hiç bir türlü yazmazsa demekki senle olmak istemiyordur bence sen bi kaçan kovalanır dene derim
Başağı yayı yok bu işin başta ilgisiz olan adam sonra hiç sallamaz kurtul ondan
Benimkide öyleydi saldım :d başak erkekleri çok toksik🤢
Onunla bir ömür geçmez seni mutlu etmesini şimdi bilmiyorsa ilerde hiç bilmez
Deger vermeyen biri ile olursan böyle olur benle olsaydın ilgi manyağı olurdun
#Hükümdar
Ayrıl diyenlere aldırma sebebini sor konuş çözüm odaklı ol. Eğer o çözüm odaklı olmak yerine umursamaz davranıp senin düşüncelerini takmıyorsa o zaman ayrılırsın
1 2 mesajla değil de verdiği değerle ölçülmeli bende çok yazamıyorum işten dolayı 1 2 mesaj atardım sonra uygun olduğumda arardım yani ama bu sevilmediğini göstermez bence
Her ilişkide olan bişey bu 2 plana atıldığını düşünme
3 ayda ilgisinin azalması çok kötü. demekki biraz kıskandırma zamanın gelmiş.
Gizemli ol, merak uyandır bak nasıl eskisi gibi oluyor
😊👍
Tecrübe konuşuyor diyebilir miyiz buna
Zamanla onuda bulamazsın şimdilik şükret bunlarla 😂😂😂
Bende 3 aydır biri ile konusuyorum gunde 4 mesaj flan atiyorum 😊
Sen ilgili bir kızsan seni cepte görüyor olabilir. Erkekler biraz savaşmayı sever ( bence çok saçma abi ne güzel kız seviyor işte) . Biraz kendini geri geç seni kaybetmekten korksun. Korkmuyorsa o zaman tamamen vazgeçme çalış bence
Burcla alakası yok muhtemen başka birileri ile konuşuyordur ayrıca böyle ilgisiz birini hayatında tutman çok saçma gurursuzluk yapma ve ayrıl...
Eminim ki senden soğumuştur o ve benim de eski sevgilim başak erkeği aynısını bana yapıyordu ve sonra bahane uydurup beni terketti
Direk yol şansını fazla zorlama ilk günlerin heyecanını kaybetmiş olmalı bir ilişkide heyecan bittimi her şey bitmiş demektir !!!
başak erkeğinden uzak dur ve 3 ayda böyleyse uzun ilişkiniz olsa daha kötü olur yolun başındayken bırak
Her Başak ta öyle değildir öhö öhö 😒
@Cann3131 tamam tamam genelleme yapmıyorum 🥺🥺🥺
Hahha öyle yapiyorsun 😶
Belkide sıkıldı bilemem ama şunu bilirim ki baya bir ilgisiz sevgilin var cidden geçmiş olsun ilerde daha büyük sorun açar bu durum
Bende başağım, onu kendine karşı ilgili hale getirmen çok kolay sadece dediklerimi uygulayarak bu sorunu hemen aşabilirsin
Anlatır mısınız ne yapmak lazım
@Mrstpr soru sahibi sen değilsinki? Neyse takip et sanada detaylı anlatırım
Burçla cok ilgisi olduğunu düşünmüyorum ustune cok düşme
Ne yapacak peki abi adam sen söyle? Yani yedi yirmi dört ilgi odağı olamazsın ki.
Bütün gün senle mi ilgilenecek. Sen ara sor her şeyi devletten beklemeyin
seni gercekten sevseydi önceliği sen olurdun seven sevdiğine zaman ayırır
Of muhattap olmaya bile değmez ayrıl gitsin abi ilgisiz erkekle zaman geçmez
Doğru hissediyorsun. Seven her türlü ve her koşulda mesaj atar.
Aldatma degilde eskilere dair bişeyler kalmış olabilir
Senin gibi birinide ilgisiz bırakıyorsa ne biliyim sende onu ilgisiz bırakk 👌
Bazı erkekler mesajlaşmayı sevmezler bende bunlar içine dahil
demek ki başka bi kız daha var belli yani bu, bahane aramaya gerek yok
Sonda burç bilgisi verdiğin için soruna cevap vermeyeceğim
Ilgiyi kesiyorsa sende kes. Bu kural hiç şaşmaz debriyaj gaz misali...
Ya sevgilinle evlilik hayaliniz ne senin yani ilerisi icin
fazla bile manitaya konumdan başka mesaj atılmasına karşıyım
Cepte görüyor sanırım cevap bile vermemelisin bir süre normale dönene kadar
İlgilenmiyosa yol ver her insan mutlu olmayı hakediyo
bence ayrilin bu ilişki çok gitmez sap hayat pirenses hayatı dır
Benim de aynen bu şekildeydi ben ayrıldım o da başak burcuydu
Değer görmediğin yerde durma.
Ayrılık treni gözüküyor🙂
Deme öyle ya taktik ver bana
Ben sana şöyle söylüyüm.
Birde onun açısından bakarsak bir yerden sonra ne konusacagını bile bulamıyor belki ilk başladıgınızda herseyi yapıyodunuz birbirinize anlattınız şimdi rutin hayatınız var napıyosun iyi işteyim veya evdeyim tamam aksam gorusuruz oluyor o zaman
Eveeeet ama ben tüm gün ona anlatacak şeyler biriktiriyorum o heves onda yok gibi
Ya mutlu değilsen ayrıl neden böyle kendini mutsuz ediyorsun
Ayrılmayı da istemiyorum işte 😑
Kardeşim ömür boyu çekersin o zaman ne diyeyim evlenip boşanmakmı istersin şimdiden ayrılmakmı çok gördüm burada şu soruları eşim benimle ilgilenmiyor ilgisiz davranıyor ne yapcam boşanmalımıyım diyen
Bunu iyice düşünmek istiyorum ayrılmak o kadar şey değil ama ailelere rezil olmak koyuyor düşünsene diyorsun ya bu adam tamam ve olana bak utanç verici
Aynı şeyi yaşadım o yüzden sana bunu yapma hayatını mafetme diyorum kardeşim
Düşüneceğim işin içinden çıkamazsam kaçınılmaz son zaten
Olmuyorsa zorlama bebişko
Emin olamıyorum ki
Olmuyor gibi
🤦🏻♀️
Üzme kendini
Başka birini bulmuştur
Vakit ayırdığı başka şeyler vardır yol ver gitsin