Kendimi çok değersiz hissediyorum, küçük düşmüşüm gibi nasıl toparlanacağım?

2 yıl olmuştu uzak mesafe ilişkisi. Başlarda kafa yapımız farklı diye ve bir kaç sebepten dolayı ona ısınamadım. Söylecektim beni çok seviyordu söyleyemedim. Eskiden onu umursamazdım beni kaybetme korkusu vardı. İlgisiz olduğum için ayrılmak istedi ilk 8 ay sonra bende kendimi düzelttim sevgimi göstermeye başladım. Beni benden önce düşünürdü. Ama ilk olarak sosyal medyadan kız ekleyip ilkokul arkadaşım diye yalan söylemişti daha önce bu tarz şeyleri yapma diye uyarmıştım. Güvenimi kırdı ayrıldım çok özür diledi sevdiğini söyledi barıştık. Sonra ben herşeye şüpheyle yaklaşır oldum askere gitti benim yüzümden zor durumlar yaşadı kontrol ediyordum. Ayrıldı benden ben çok ağladım çok özür diledim barıştık.3-4 ay sonra tekrar ayrıldık ben ayrılmıştım. Çok kötü şekilde ayrıldık ama o tekrar geldi. Ama son aylarda o gelmesine rağmen eskisi gibi sevmiyordu beni hissediyordum bunu. Eskiden hep ben seni daha çok seviyorum derdi. Bu sefer en küçük laflarımdan dahi ayrılırdı. Ona bu sefer geldiğinde ilk başlarda uzaktım benimle çok ilgileniyordu. Sonra birden uzaklaştı ben hırçınlaştım. İş arkadaşlarını sorun ettim kızları. Beni kendiliğinden sosyal medyada paylaşmıyordu seninle bir evlenmem dedi en son. Tartışıyordum ama o eskisi gibi değil diyeydi çünkü dikkat ediyordum onun dediklerine o yine kendi bildiğini okuyordu. Sonra instagram şifresini verdi kızlara bakmış Twitterlarına kadar. Ben daha çok hırçınlaştım. Yani beni gerçekten çok seviyordu hemde bir buçuk sene boyunca birden değersizleştirdi beni. İlgilenmiyorsun derdim anlayışsız derdi. Bıktım tartışmadan 2 senedir kendimi anlatmaktan dedi ve gitti. Öncedende ayrıldığında gitmiştim ağlamıştım barışalım diye bu sefer hakaretler ederek gitti yüzsüz dedi. Ayrıldıktsn hemen sonra bir iki kızı daha eklemiş görünce ona mesaj attım bu kadar basitmiydi senden nefret ediyorum diye. Sonra hiç ne aradım onu ne yazdım.1 hafta sonra bana mesaj attı seni çok sevmiştim aklımda kimse yok senin takıntıların yüzünden uzaklaştım. Düzeleceğine inansam yanında olurdum diye. Hiç cevap vermedim bir hafta sonra yazdım bişeyler ama barışalım diye değil hiç bişey yazmadı bana sinirlenip aradım yüzsüz dedi iyi ki senden kurtuldum dedi. Uzun uzun yazdım cevap vermesede bana yaptıklarını içimde kalmıştı. Şimdiyse kendimi çok değersiz hissediyorum, hiçmişim gibi davrandı bana değişti, kaldıramıyorum bu lafları. Nasıl toparlanırım?
Kendimi çok değersiz hissediyorum, küçük düşmüşüm gibi nasıl toparlanacağım?
Cevapla