Yabancı biriyle evlilik yapmanın daha iyi olduğunu düşünüyor musunuz?

Evliliğin uzun sürmesi uyum ve anlayış hoşgörü ile oluyor. Bence bir insana ne kadar yabancı isek hoşgörü ve anlayışı da o kadar çok gösteriyoruz. Belli noktalarda da uyumu yakaladıktan sonra yabancı bir kadinla/erkekle evlenmek daha iyi bence. Siz ne düşünüyorsunuz?
Yabancı biriyle evlilik yapmanın daha iyi olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla