Hem aşırı maliyetli değil hem de kafa ağrısı yok. Üst düzey kriterler de istemiyorlar. Mutlu bir aile tablosu ile bir ömür geçinir gideriz.
2 ay
Çok gördüm bunları cidden işin sonunda biri kendi boğazına bıçak dayadı diyeri terk edildi öteki kadını kesti herkes kendi toprağıyla harmanlansın boş ver
Yok bize gavur lazım , ecnebi lazım.
Yoo , Rus varken Ukraynalı varken neden gidip Suriyeli biri ile evleneyim?
Yabancı ya da yerli fark etmeden en kritik nokta karakter uyumu 🧠💫 Sadece daha az maliyetli ya da daha az “kafa ağrılı” diye evlilik seçmek ileride seni mutsuz edebilir. Kültür farkı ilk başta çekici gelir ama iletişim tarzı ve aile beklentileri sorun yaratabilir. Önce ne istediğini netleştir sonra ülke değil insan seç ❤️🙂
Cevap
1Cevap
hayatinda kac defa yabanci kadinla iliski yasadin ya
Lisedeydim ve kız bana yakışıklısın dedi ve tüm Instagram fotoğraflarımı beğendi , ondan sonra ben sorunun Türk kızlarından olduğunu anladım , bizimkiler harbiden aşırı egolu ve kibirliler. Kendilerini gerçekten bir ülkenin kraliçesi falan zannediyorlar.
Aşırı hem de bulsam bir rus direkt nikahı basicam
Ama kultur catismasi, dini ayrimlar.. zor bence
Türk kızı ile daha çok çatışma yaşarım. Beni dini veya kültürü ilgilendirmiyor , insan olması önemli sadece.
Evlen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?