Adamlara baktım diye deliye dönmesi neyin belirtisi lütfen yardım?

İlişkinin başından beri aramızda bir sorundu bu, şuna baktın buna baktın hep problem oluyordu hatta otobüste üzerimi düzeltmemden tut AVM'de oturduğum yere kadar bile sinir olmuştu (erkeklerin baktığı tarafa neden oturuyorsun diye oysa böyle bi düşüncem yoktu.) Bu olaylardan ötürü ben de özellikle dikkat ediyordum etrafa bakmamak için gözüme bir erkek gelir vs sorun çıkmasın diye fakat en son iki kişiye baktığımı görünce deliye döndü, (kesişmek için veya beğendiğimden ötürü bir bakış değildi bunlar) kötü laflar etti ve neredeyse sinirden cinnet geçirecekti. Bir yere bakmaya korkar oldum artık. Bu kadar fazla olmasının sebebi kendi egosu mu kıskançlık mı başka bi durum mu var sizce? Yardımcı olursanız sevinirim.
Adamlara baktım diye deliye dönmesi neyin belirtisi lütfen yardım?
Cevapla