Kadınların takılmalık ilişkiler içinde bulunmasının sebebi erkekler mi?

Kadınlar genel olarak yaş kaç olursa olsun aşk ilişkisi istiyor ama erken yaşlarda erkekler istemediği için kadınlar da uyum sağlayıp bu yöne kaymaya başladı diye düşünüyorum. Ki bence bunun böyle olması da doğal çünkü yoksa normal ilişki bulmak daha zor? Siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Erkeklerin zijniyetinin sonucu bunlar
Güncellemeler
+1 yıl
Zihniyet değişmedikçe toplum da değişmeyecek.
Kadınların takılmalık ilişkiler içinde bulunmasının sebebi erkekler mi?
Cevapla